Daihatsu YRV- błędy sondy lambda

Daihatsu YRV- błędy sondy lambda

03 Lut 2014, 18:36

Witam!
Mam problem ze swoim samochodem otóż:
Wywala mi błędy:
P0130 Obwód sondy lambda (blok cylindrów nr 1, sonda nr 1) wadliwe działanie
P0133 Obwód sondy lambda (blok cylindrów nr 1, sonda nr 1) za wolna zmiana wartosci napięcia
sygnału wejsciowego (za mała szybkosć odpowiedzi czujnika).

Jednak gdy w interfejsie zacznę sprawdzać parametry sondy to wydaje się być sprawna (chyba że się mylę?), otóż pozostałe wskazania sa takie:

Korekta czasu wtrysku paliwa - Bank 1, s. lambda 1 wartosć: 0,78%
Korekta czasu wtrysku paliwa - Bank 1, s. lambda 2 wartosć: 71,88%

SKĄD TAKA ROZBIEŻNOŚĆ? TO NORMALNE?

Napięcie sondy lambda nr 1 - Bank 1: 0,48V
Napięcie sondy lambda nr 2 - Bank 1: 0,69V

Proszę o pomoc, czy przyczyny tych błędów szukać gdzie indziej? Czy takie wskazania wiadczą o prawidłowym działaniu sondy?
tankkiler
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 03 Lut 2014, 18:22
Auto: Daihatsu YRV 4WD, Daewoo Lanos
Paliwo: Benzyna

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular
    Czeska marka rozwijała przemyślane i skuteczne sposoby na radzenie sobie z dużym śniegiem i trudnym zimowymi warunkami już ponad osiemdziesiąt lat temu. Znany model POPULAR dokonał podczas zim lat 30 wielu spektakularnych ...
    Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało! Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało!
    Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili