Diagnostyka instalacji LPG sekwencyjnej

Diagnostyka instalacji LPG sekwencyjnej

15 Lut 2014, 18:04

Witam, mam taki problem miałem problemy z instalacją LPG V-TEC injection system

Po podłączeniu komputera od gazu kablem diagnostycznym w programie (od producenta) obroty silnika są wyświetlane około 3000 gdy są realnie około 1000. Te przesunięcie jest na całym zakresie, więc tak jakby wg programu silnik na wolnych obrotach nie pracuje w ogole (wtedy pokazuje 3000) a wkręcając go około 4000 realnie programowi kończy się skala obrotów. Przez to nie mam możliwości ustawienia mapy ;/ bo wychodzą jakieś herezje. Pomocy
Stuknij mnie, my stukniemy Ciebie-strzeżony przez MAFIĘ :)
rysiuxxx
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 06 Maj 2010, 11:49
Miejscowość: Giżycko
Auto: Toyota (USA) Celica V
Silnik: 2.2 GT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular
    Czeska marka rozwijała przemyślane i skuteczne sposoby na radzenie sobie z dużym śniegiem i trudnym zimowymi warunkami już ponad osiemdziesiąt lat temu. Znany model POPULAR dokonał podczas zim lat 30 wielu spektakularnych ...
    Turbodoładowany, benzynowy silnik 1.6 DIG-T 163 KM Turbodoładowany, benzynowy silnik 1.6 DIG-T 163 KM
    Nissan rozszerza ofertę cenionego modelu Qashqai o wersję z zaawansowanym silnikiem benzynowym DIG-T 163. Nowy, czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6 jest zgodny z rygorystyczną normą emisji spalin EURO 6 i zapewnia ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili