Diagnostyka tylnego mostu podczas jazdy i postoju

Diagnostyka tylnego mostu podczas jazdy i postoju

13 Cze 2012, 20:27

Piszę w imieniu brata który się obudził "wcześnie" (chodzi do zawodówki na mechanika ;) )
Musi zaliczyć przedmiot Eksploatacja poj. sam., ma już gotowe wszystkie montaże tłok cylinder, łożyska ślizgowe, uszkodzenia sprzęgła, ukł. hamulcowego itd. Ale ma 2 pytania z którymi ma problem Diagnostyka tylnego mostu podczas jazdy i postoju, musi sobie to opracować i się nauczyć, tzn parę zdań.
Tylko w internecie tego po prostu nie ma albo nie umiemy znaleźć. Prosiłbym o pomoc w wyjaśnieniu o co tutaj chodzi.

I jeszcze drugie pytanie - montaż przekładni
W internecie znaleźliśmy montaż przekładni ślimakowej, zębatej - o to chodzi?

W przekładniach ze ślimakiem umieszczonym pod ślimacznicą najpierw montuje się ślimak, a potem koło ślimakowe.
W przekładniach ze ślimakiem umieszczonym nad ślimacznicą montaż zaczyna się od osadzenia koła ślimakowego na wałku i osadzeniu go w łożyskach, a potem montuje się ślimak.
hehe
Początkujący
 
Posty: 104
Rejestracja: 05 Maj 2012, 15:10
Prawo jazdy od: 10 06 2010
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: VW Polo 6n2
Silnik: 1.0 50KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

Re: Diagnostyka tylnego mostu podczas jazdy i postoju

14 Cze 2012, 08:33

hehe napisał(a):I jeszcze drugie pytanie - montaż przekładni
W internecie znaleźliśmy montaż przekładni ślimakowej, zębatej - o to chodzi?


Tutaj to chyba trzeba spytać pana Google o - montaż przekładni głównej - http://books.google.pl/books?id=cc5y5WL ... ej&f=false
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2180
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe Uniwersalny system hakowy i bramowy - samochody ciężarowe
    W sytuacji gdy rosną wymagania odnośnie do standardów technicznych, ekonomicznych i ekologicznych pojazdów, coraz większą uwagę zwraca się na optymalne wykorzystanie posiadanego taboru. Jest to jeden z powodów, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006