Do wszystkich

Do wszystkich

05 Mar 2013, 13:00

Witam!
Jestem studentką psychologii na SWPS. Przeprowadzam badania o wpływie niedosłuchu na radzenie sobie ze stresem. Termin obrony i jednocześnie porodu (gdyż jestem w ciąży :) ) zbliża się wielkimi krokami. Przez wzgląd na ciążę zależy mi by zdążyć się obronić, niestety ciągle brakuje mi wypełnionych ankiet. Szukam osób z niedosłuchem (lekkim, umiarkowanym i znacznym, czyli do 90 dB) w wieku 16-79 lat które mogłyby wypełnić moją (anonimową) ankietę :
http://www.ankietka.pl/ankieta/105646/w ... resem.html
Wierzę, że wśród Was lub Waszych znajomych znajdzie się sporo osób mających przynajmniej minimalne problemy ze słuchem - wystarczy, że poświęcicie kilka minut- dla mnie każdy wypełniony kwestionariusz jest bardzo ważny. Będę bardzo wdzięczna za pomoc!!!
lena1207
Obserwowany

Auto: nie mam

Re: Do wszystkich

05 Mar 2013, 20:51

Akurat osobiście nie posiadam wady niedosłuchu,ale znam kogoś kto miał z tym styczność i chętnie wypełni ankietę,w zasadzie już jest wysłana,a w razie dodatkowych pytań służę pomocą na forum:)
MotoAutko
Początkujący

Prawo jazdy od: 14 03 2002
Auto: Seat Leon 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Mar 2013, 11:05

Bardzo dziękuję :) Zachęcam innych do wypełniania! :)
lena1207
Obserwowany

Auto: nie mam

15 Mar 2013, 21:18

Wysłałem ankietę dziadkowi, powinien wypełnić ;)
elavis
Nowicjusz

Auto: VW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

System otwierania samochodu aplikacją na telefon System otwierania samochodu aplikacją na telefon
    Toyota, największy producent samochodów na świecie, jest zainteresowana inwestowaniem w nowe formy korzystania z samochodów, takie jak car-sharing. Z myślą o usprawnieniu takich usług opracowała nowy system ...
    Toyota RAV4 czy Honda C-RV? Toyota RAV4 czy Honda C-RV?