Dobór przewodów zapłonowych

Dobór przewodów zapłonowych

17 Maj 2014, 16:05

Witam :D ,
Posiadam Renault Megane RN I coupe 1.6e 8v 90KM (79KW tak mam w dowodzie chodź chyba powinno być 66? ) KAT rocznik 1996, mój problem polega na tym ,że zakupiłem do niego przewody firmy NGK RC-RN 1202 i wtyki przy cewce nie pasują... są zbyt wąskie i nie mogę ich założyć.. Czy pomyliłem model kabli ? Czy po prostu trzeba użyć większej siły ? Jestem nowicjuszem w tych sprawach...
z góry Dzięki za pomoc
VIn: VF1DA0F0D14971725
http://zapodaj.net/247df02645a6c.jpg.html

Przewody miały pasować do następujących modeli
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Model Typ silnika kw (PS) ccm Rok produkcji
RENAULT LOGAN (LS_) 1.4 K7J 710 55 (75) 1390 2004.09 - .
RENAULT LOGAN kombi (KS_) 1.4 K7J 710 55 (75) 1390 2007.10 - .
RENAULT LOGAN kombi (KS_) 1.6 K7M 710 64 (87) 1598 2007.04 - .
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 e (BA0F, BA0S) K7M 702, K7M 703, K7M 790 66 (90) 1598 1996.01 - 1999.03
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 i (BA0L) K7M 720 55 (75) 1598 1996.01 - 1999.03
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.6 e (EA0F) K7M 702, K7M 703 66 (90) 1598 1996.10 - 1999.03
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 e (LA0F, LA0S) K7M 702, K7M 703, K7M 790 66 (90) 1598 1996.09 - 1999.03
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 i (LA0L) K7M 720 55 (75) 1598 1996.09 - 1999.03
[b]RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_) 1.6 e (DA0F) K7M 702, K7M 703 66 (90) 1598 1996.03 - 1999.03[/b]
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 1.6 e (JA0F) K7M 702, K7M 703 66 (90) 1598 1997.01 - 1999.09
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 1.6 i (JA0L) K7M 720 55 (75) 1598 1997.01 - 1999.09
RENAULT THALIA (LB0/1/2_) 1.4 K7J 700 55 (75) 1390 2000.08 - .
nowy27
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Maj 2014, 15:53
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Megane Coupe KAT
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Dobór przewodów zapłonowych

18 Maj 2014, 10:50

Tak,powinno być 66KW,ja podobny problem rozwiązałem w ten sposób,że delikatnie ścisnąłem kombinerkami końcówkę kabla wchodzącego gniazda cewki i po problemie,poza tym zawsze przy wciskaniu i wyjmowaniu delikatnie przekręcaj kabel trzymając go jak najbliżej końcówki,możesz próbować wcisnąć mocniej,ale najpierw oceń czy obwód końcówki kabla nie opiera się o brzeg ebonitowej osłony gniazda cewki,wtedy wciskanie na siłę nic nie pomoże,jedynie ściśnięcie końcówki,która jest przecięta wzdłuż swej długości,dlatego taki manewr jest możliwy w ogóle.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6694
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Dobór przewodów zapłonowych

18 Maj 2014, 12:45

Witam,
Tak kolego tylko Ty miałaś miałeś szerszą końcówkę to mogłeś ją ścisnąć, u mnie jest odwrotnie końcówka kabla jest zbyt wąska żeby wcisnąć ją w gniazdo cewki, chyba ,że jakoś rozciągnę tą końcówkę..
nowy27
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Maj 2014, 15:53
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Megane Coupe KAT
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Dobór przewodów zapłonowych

18 Maj 2014, 13:14

Oczywiście,że możesz ją rozszerzyć.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6694
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mazda CX-5, nowa generacja modelu Mazda CX-5, nowa generacja modelu
    W środę czyli w przeddzień salonu w Los Angeles, Mazda zaprezentowała zupełnie nową generację modelu CX-5. Ten kompaktowy SUV w 2012 roku dał początek nowej, wielokrotnie nagradzanej gamie modelowej marki, wykorzystującej ...
    Miejski model w nowej odsłonie - Skoda Citigo Miejski model w nowej odsłonie - Skoda Citigo
    Na wiosnę 2017 roku najmniejszy model Škody zyskuje zmodernizowany przód nadwozia oraz zmiany we wnętrzu. Nową twarz modelu buduje przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowe, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Lexus LFA
      VW Golf i Bora
      29
      Ford Capri mk 1