Dobór przewodów zapłonowych

Dobór przewodów zapłonowych

17 Maj 2014, 16:05

Witam :D ,
Posiadam Renault Megane RN I coupe 1.6e 8v 90KM (79KW tak mam w dowodzie chodź chyba powinno być 66? ) KAT rocznik 1996, mój problem polega na tym ,że zakupiłem do niego przewody firmy NGK RC-RN 1202 i wtyki przy cewce nie pasują... są zbyt wąskie i nie mogę ich założyć.. Czy pomyliłem model kabli ? Czy po prostu trzeba użyć większej siły ? Jestem nowicjuszem w tych sprawach...
z góry Dzięki za pomoc
VIn: VF1DA0F0D14971725
http://zapodaj.net/247df02645a6c.jpg.html

Przewody miały pasować do następujących modeli
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Model Typ silnika kw (PS) ccm Rok produkcji
RENAULT LOGAN (LS_) 1.4 K7J 710 55 (75) 1390 2004.09 - .
RENAULT LOGAN kombi (KS_) 1.4 K7J 710 55 (75) 1390 2007.10 - .
RENAULT LOGAN kombi (KS_) 1.6 K7M 710 64 (87) 1598 2007.04 - .
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 e (BA0F, BA0S) K7M 702, K7M 703, K7M 790 66 (90) 1598 1996.01 - 1999.03
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 i (BA0L) K7M 720 55 (75) 1598 1996.01 - 1999.03
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.6 e (EA0F) K7M 702, K7M 703 66 (90) 1598 1996.10 - 1999.03
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 e (LA0F, LA0S) K7M 702, K7M 703, K7M 790 66 (90) 1598 1996.09 - 1999.03
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 i (LA0L) K7M 720 55 (75) 1598 1996.09 - 1999.03
[b]RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_) 1.6 e (DA0F) K7M 702, K7M 703 66 (90) 1598 1996.03 - 1999.03[/b]
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 1.6 e (JA0F) K7M 702, K7M 703 66 (90) 1598 1997.01 - 1999.09
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 1.6 i (JA0L) K7M 720 55 (75) 1598 1997.01 - 1999.09
RENAULT THALIA (LB0/1/2_) 1.4 K7J 700 55 (75) 1390 2000.08 - .
nowy27
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Maj 2014, 15:53
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Megane Coupe KAT
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Dobór przewodów zapłonowych

18 Maj 2014, 10:50

Tak,powinno być 66KW,ja podobny problem rozwiązałem w ten sposób,że delikatnie ścisnąłem kombinerkami końcówkę kabla wchodzącego gniazda cewki i po problemie,poza tym zawsze przy wciskaniu i wyjmowaniu delikatnie przekręcaj kabel trzymając go jak najbliżej końcówki,możesz próbować wcisnąć mocniej,ale najpierw oceń czy obwód końcówki kabla nie opiera się o brzeg ebonitowej osłony gniazda cewki,wtedy wciskanie na siłę nic nie pomoże,jedynie ściśnięcie końcówki,która jest przecięta wzdłuż swej długości,dlatego taki manewr jest możliwy w ogóle.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6631
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Dobór przewodów zapłonowych

18 Maj 2014, 12:45

Witam,
Tak kolego tylko Ty miałaś miałeś szerszą końcówkę to mogłeś ją ścisnąć, u mnie jest odwrotnie końcówka kabla jest zbyt wąska żeby wcisnąć ją w gniazdo cewki, chyba ,że jakoś rozciągnę tą końcówkę..
nowy27
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Maj 2014, 15:53
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Megane Coupe KAT
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Dobór przewodów zapłonowych

18 Maj 2014, 13:14

Oczywiście,że możesz ją rozszerzyć.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6631
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny
    Bardzo mocny, bardzo szybki i bardzo bogato wyposażony Golf GTI Clubsport debiutuje w polskich salonach. Specjalna wersja Golfa GTI nawiązuje do jubileuszowych edycji tego modelu, które Volkswagen prezentował przy ...
    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili