Drugie auto

Re: Drugie auto

07 Cze 2016, 16:28

A jak to jest z OC, jeśli ktoś chce mi zostawić swoje? Kwota, którą zapłacił i termin tego OC przechodzi na mnie i ja +/- ja muszę dopłacić jakbym brał swoje czy jak? Jestem w tym zielony. :roll:
PogonFan
Nowicjusz

Auto: BMW E36
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

07 Cze 2016, 16:47

Tak przepisujesz na siebie i dopłacasz ewentulną różnicę bo Twoje a czyjeś zniżki mogą być inne ale tak na dobrą sprawę lepiej wykupić nowe OC bo przynajmniej masz większe pole manewru i bierzesz najtańszą opcję dla siebie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: jest kilka ;)

07 Cze 2016, 17:14

@PogonFan pamiętaj, że na ubezpieczeniu zbywcy pojazdu możesz przejeździć 30 dni i w tym czasie musisz zadecydować czy przepisujesz na siebie polisę i następuje rekalkulacja czy też ją wypowiadasz i znajdujesz jak @Barol napisał najtańszą opcję dla siebie ;) Nie możesz jedynie zapomnieć o tym, że z dniem wypowiedzenia polisy, musisz mieć zawartą nową, żeby nie było przerwy w ubezpieczeniu ;)
Pozdrawiam
Maciek
Image

Wykonałeś/aś u nas kalkulację? Wyślij link do wyników porównania na PW i postaramy się dla Ciebie obniżyć cenę jeszcze bardziej :)

Akademia mfind - najpopularniejszy w Polsce serwis z poradami ubezpieczeniowymi
mfind
Autoexpert
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 4
Auto: Volvo S40

24 Cze 2016, 19:44

Kupiłem BMW E36 Compact... odpukać na razie tylko końcówka drążka do wymiany i w srodku troche było do zrobienia, oglądałem wiele aut, to było najmniej podejrzane ;) na razie nic tylko się cieszyć... oby jak najdłużej.

Dziękuje wam za pomoc!
PogonFan
Nowicjusz

Auto: BMW E36
Silnik: 1.8
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

24 Cze 2016, 20:23

Wrzuć jakieś foty auta :wink: