E32 m60b30 problem z odpaleniem.

02 Maj 2016, 13:14

Witam !
Pacjent to e32 m60. otóż nie chce odpalić na benzynie,na lpg odpala prawidłowo awaryjnie ale pompka paliwa nie chodzi jak jest w baku,po wyjęciu pompki i podłączeniu jej do aku chodzi super ale jak jest w baku to lipa.
Bezpieczniki ok,przekażniki też ok,ale prąd nie dochodzi do niej. Co może być nie tak?
Muszę jechać w trase a nie ma mnie w Polsce i jest problem. Pomoże ktoś ? :ok:
Pozdrawiam
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

02 Maj 2016, 19:44

Napisaleś już prawie 300 postów, na forum jesteś od prawie dwóch lat i do tej pory nie zdążyłeś zapoznać się z tematyką naszych działów :?: Wstyd przynosisz....
Wracając do tematu - Na pompce paliwa jest przekaźnik. Cewką przekaźnika steruje sterownik silnika. Musisz więc sprawdzić, czy na styku roboczym przekaźnika jest napięcie oraz czy jest ono podczas kręcenia rozrusznikiem. I jak będziesz wiedział gdzie nie ma napięcia, to dopiero będzie można szukać konkretniej.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Maj 2016, 13:15

Mostkowałem już w wtyczce i nie ma napięcia... Nie wiem już co może być wszystko już sprawdzałem,nawet mostkowałem przekaźnik od pompy...nic
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

03 Maj 2016, 15:13

Jakie piny na przekaźniku mostkowałeś?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Maj 2016, 01:47

+ i - (zielony i brązowy) i lipa,nie działa pompka dalej :(
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

04 Maj 2016, 19:15

Nie pytałem o bieguny tylko o numery pinów. A jak zmostkowałeś + i - , to zrobiłeś zwarcie....Wyjmij przekaxnik z pompy i zobacz jakie oznaczenia mają poszczególne nóżki - nóżek będzie 4 albo 5.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi A6 Hybrid
    Hybrydowe Audi A6 to nowe oblicze limuzyny klasy business. Jego lekką karoserię osadzono na sportowym podwoziu. Wnętrze jest eleganckie i ergonomiczne, a kierowca i pasażerowie mają do dyspozycji wiele systemów wspomagających ...
    Dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu?
    Zainwestowanie w tuning samochodu może mieć wiele korzyści i może być ciekawym doświadczeniem dla miłośników motoryzacji. Poniżej przedstawiam kilka argumentów, dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu: ...