Elektryczna szyba Peugeot

14 Mar 2016, 10:55

Witam. Jestem posiadaczem Peugeota 306 1.4. Ponieważ zbliża się lato, chciałbym naprawić opuszczanie szyby od strony pasażera, dodam że już wcześniej zaglądałem i próbowałem coś z tym zrobić ale jako że jestem laikiem motoryzacyjnym zadanie to mnie przerosło. Zakupiłem na szrocie używany mechanizm opuszczania szyby, ale niestety okazało się, że problem prawdopodobnie leży gdzieś głębiej, ponieważ silniczek pracuje tylko w jedną stronę i ten zakupiony i mój stary. Wymieniałem również przełącznik, czyściłem kostki i nic. Pytanie: co może być nie tak, i ile mniej więcej kosztowałaby naprawa tego mechanizmu u elektromechanika. Pozdrawiam.
sunbathe
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 13 04 2015
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Peugeot 306
Silnik: 1.4, 75KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

14 Mar 2016, 11:31

sunbathe napisał(a):Pytanie: co może być nie tak,

Silniczek jest sprawny, skoro się kręci w jedną stronę. Problem leży albo w jednym z dwóch przełączników albo jest uszkodzona wiązka przewodów między drzwiami a karoserią ( częste powody awarii elektryki drzwi w tym aucie ). No i ewentualnie pozostaje jeszcze blokowanie się szyby w samym mechaniźmie ( podnośnik, linki ).
sunbathe napisał(a):ile mniej więcej kosztowałaby naprawa tego mechanizmu u elektromechanika.

Pojedz i zapytaj się go.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poczekaj z odpięciem pasa bezpieczeństwa
    W zeszłym roku 8% wszystkich wypadków drogowych zakończyło się wywróceniem się pojazdu. Zostało w nich rannych aż 2037 osób, a 146 poniosło śmierć(1). Co zrobić po wywróceniu się auta? Jeśli jesteśmy ...