Fajny link

Re: Fajny link

06 Wrz 2006, 22:47

Kasik napisał(a):
grzestv napisał(a):moje IP już tam było więc ja się nie przejołem tym :wink:
pozdro 8)
No to co takiego przeskrobales?


no wiesz już trochę żyje na tym świecie i miałem doczynienia z prawem :lol: :lol: :lol:
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 755
Rejestracja: 23 Kwi 2006, 20:59
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

Re: Fajny link

07 Wrz 2006, 18:43

grzestv napisał(a):no wiesz już trochę żyje na tym świecie i miałem doczynienia z prawem :lol: :lol: :lol:
Kurcze,to sie Ciebie zaczynam bac,a nie policji :?
Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 852
Zdjęcia: 99
Rejestracja: 14 Cze 2006, 19:10
Miejscowość: Opolskie

Re: Fajny link

07 Wrz 2006, 18:46

Miałes do czynienia z prawem... Ale w dobrym czy złym tego słowa znaczeniu :wink:
Pozdrawiam
de la Cruz
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 280
Rejestracja: 25 Sie 2006, 14:53
Miejscowość: łódzkie

Re: Fajny link

07 Wrz 2006, 18:49

de la Cruz napisał(a):Miałes do czynienia z prawem... Ale w dobrym czy złym tego słowa znaczeniu :wink:
Lepiej nie pytaj,bo ja sie juz boje :wink:
Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 852
Zdjęcia: 99
Rejestracja: 14 Cze 2006, 19:10
Miejscowość: Opolskie

Re: Fajny link

15 Paź 2006, 12:43

Kasik widze ze gorujesz nad wiekszoscia tematow :wink: :wink: 8) 8)
Wiesiek Grzybiaż
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 13 Paź 2006, 14:43
Miejscowość: Rzeszów

Re: Fajny link

15 Paź 2006, 13:20

Wiesiek Grzybiaż napisał(a):Kasik widze ze gorujesz nad wiekszoscia tematow :wink: :wink: 8) 8)
No baaa :lol:
Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 852
Zdjęcia: 99
Rejestracja: 14 Cze 2006, 19:10
Miejscowość: Opolskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    XVII Moto-Piknik i Otwarty Puchar Polski WST / relacja XVII Moto-Piknik i Otwarty Puchar Polski WST / relacja
    "XVII Moto-Piknik za nami. Sobotnie opady deszczu nie nastrajały optymistycznie, jednak w niedzielę pogoda okazała się łaskawa. Dziękujemy wszystkim zawodnikom, kibicom i osobom które wspierają nas za dzielne towarzyszenie ...
    [D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5 [D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik diesla o mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005r. Wytypowane modele do zestawienia: - Alfa Romeo 159 1,9JTDM - 150KM - BMW 320d ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Nissan SKYLINE GT-R V·spec II Nür - GT Academy Version
      1-4 mili powrót zawodników
      Car audio, video 2007
      Klub BMW