Feroza i problem z zapłonem.

Feroza i problem z zapłonem.

24 Maj 2015, 16:33

witak klegów czytających. Mam problem z samochodem a mianowicie z kłopotem gaśnięcia silnika . czy zimny czy ciepły zdarza sie żadko lub często. Przy próbie odpalenia nieraz zdarzy sie że zalewa świece bo czuć benzyne w powietrzu. po 10 minutach odpala ale nie zawsze czasem dłóżej. Dziś gasł mi na światłach i mósiałem niestety zepchnąć samochód na bok. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie, czasem zapala sie kontrolka pomarańczowa od silnika ale to tylko przy jeżdze na gazie. Co wymienić? świece i kable czy kopółke i palec?
Najlepiej pewnie wszyatko. Tak czy inaczej prsze o opinie.
vinyl170
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 24 Maj 2015, 16:06
Prawo jazdy od: 15 10 2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Daihatsu Feroza
Silnik: 1.6 16v 98KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

Re: Feroza i problem z zapłonem.

26 Maj 2015, 10:18

ferozka rozumiem że 1,6 na wtrysku?
sprawdź czy sonda lambda działa w ogóle ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6634
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Tiguan GTE Active Concept Volkswagen Tiguan GTE Active Concept
    Stany Zjednoczone są największym rynkiem SUV-ów na świecie. Auta te, odznaczające się wszechstronnym zastosowaniem, bardzo dobrze pasują do amerykańskiego stylu życia. Podczas North American International Auto Show ...
    Nowe systemy miejskie we Włoszech wdrożone przez Kapsch Nowe systemy miejskie we Włoszech wdrożone przez Kapsch
    Firma Kapsch TrafficCom, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu telematyki transportu, wygrała kolejne trzy przetargi na przygotowanie oraz wdrożenie inteligentnych systemów zarządzania ruchem miejskim ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili