Fiat cc-linka ssania

fiat cc-linka ssania

11 Wrz 2011, 14:36

Witam.mam pytanie jak naprawić linke ssania gdyż była dobra ten plasticzek w środku szło wyciągnąć mocniej niż teraz a teraz idzie tylko wyciągnąć kawałek i albo auto chodzi głośno na wyciagnieciu na maxa albo jak się trochę chce zmniejszyc ssanie to odrazu gaśnie.dodam że chciałem ostatnio wymienić czujnik temperatury i mogłem ręką dotknąć tej linki od ssania i coś przestawić dodam że do tej pory ssanie chodziło bardzo dobrze teraz linka jest cała ale nie idzie wyciagnac go do maxa jak było poprzednio.proszę o pomoc co zrobić żeby działało jak kiedyś czy to pociągnąć z której strony czy coś przytrzymac koło silnika a ktoś z środka ma ciągnąć ta galę co?Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: fiat cc-linka ssania

22 Wrz 2011, 11:02

Witam.nikt nie wie co z tym zrobić?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...