Fiat Punto II - Montaż radia samochodowego

11 Lut 2016, 21:46

Witam , jestem zielony w kwestii samochodów i mam pewien problem przy montażu radia samochodowego. Po wyjęciu schowka zamiast standardowej kostki ISO napotkałem takie przewody jak na zdjęciu. Moje pytanie brzmi - czy te przewody są przeznaczone do radia czy nie? A jesli tak to jak ''zrobić z nich użytek'' ?

Link do zdjęcia:
[link wygasł]
Andre114
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 02 02 2016
Auto: Fiat Punto II
Silnik: 1.2 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

15 Lut 2016, 09:36

Same przewody? a wcześniej żadnego radia nie było? powinna być jakaś kostka np ISO. Czarny to będzie masa, czerwony zasilanie +, nie wiem tylko czy po kluczyku czy stałe napięcie. Te dwa przewody pozostałe przewody nie jestem pewien ale to może być podtrzymywanie pamięci radia. Najlepiej sprawdź miernikiem gdzie jest prąd a gdzie się pojawia po przekręceniu zapłonu. Jeśli dojdziesz to kup kostkę iso i połącz z tymi przewodami.
marcinxc24
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 01 09 1990
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: VW Tiguan
Silnik: 2.0 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Rok produkcji: 2008

23 Lut 2016, 22:04

Też wydaje mi się że powinna tam być kostka, dziwne. Ale tak jak kolega powiedział, chyba tylko miernik w dłoń i nic innego nie pozostaje jak szukać
Pirat0
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 18 10 1987
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Audi A4 B8

24 Lut 2016, 10:33

Ta biała kosteczka i ta wpinka z czarnym kablem to są od akumulatora , pozostaje kwestia tych 4. Każdy z nich jest z czarnym paskiem
Andre114
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 02 02 2016
Auto: Fiat Punto II
Silnik: 1.2 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia pro_cee’d GT - pierwszy szkic nowego samochodu