Fiat Seicento LPG - problem z zapłonem

Fiat Seicento LPG - problem z zapłonem

06 Sty 2013, 18:16

Cześć,
Sytuacja wygląda tak: Wróciłem z krótkiej podróży, zaparkowałem auto, po 20 minutach chciałem znowu pojechać gdzieś, ale samochód odmówił posłuszeństwa i nie da się uruchomić silnika. Zauważyłem też że licznik KM się zrestartował, oraz auto wykazuje oznaki jakby "braku energii", kiedy uruchomię światła mijania + ogrzewanie, cała elektryka wariuję, zanika itp. Benzyny oraz gazu na 100% nie brakuje. Liczę na szybką pomoc, z góry dzięki.
yanger
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 03 Sty 2013, 15:17
Auto: Seicento

Re: Fiat Seicento LPG - problem z zapłonem

06 Sty 2013, 18:30

Akumulator nie padł czasem?? Wiem że wcześniej mogło być dobrze ale aku mają to do siebie że potrafią się zepsuć w najmniej oczekiwanym momencie ...
JEST:
- Renault Megane I ph II 1.6 16V LPG 107KM 2001r Privillage
- Fiat Panda 1.2 8V LPG 60KM 2003r
Luke16
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 784
Rejestracja: 06 Kwi 2008, 09:49
Miejscowość: KNZ
Prawo jazdy od: 12 03 2008
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Megane I phII/Panda
Silnik: 1.6/1.2
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

Re: Fiat Seicento LPG - problem z zapłonem

06 Sty 2013, 19:43

Chyba rzeczywiście to akumulator, naładuję go dziś w nocy.
Być może to głupie pytanie, ale jestem nowym kierowcą - jeśli już naładuję akumulator - jak zabrać się za odłączanie go od gniazdka? Nie jestem pewny, żeby mnie napięcie nie kopnęło :P
yanger
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 03 Sty 2013, 15:17
Auto: Seicento
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta
    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta i przygotować je do cieplejszych warunków. Chociaż w tym roku zima była łagodna, to jednak nasz samochód przez kilka miesięcy był narażony na działanie mrozu oraz substancji ...
    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili