Fiata Bravo 2007?

14 Paź 2009, 19:03

Otóż niedługo idę na kurs prawa jazdy. Mając nadzieję, że zdam, mam zamiar wydać ok 30000zł i, uwzględniając wysoki spadek wartości, dokonać zakupu używanego Fiata Bravo II. Nie jestem mechanikiem, żebym wiedział wszystko co i jak, dlatego tu sie znalazłem. Czy opłaca się zakup tego samochodu i ew. jest to ekonomiczne auto? Czy jest to skarbonka bez dna? Czekam na odpowiedzi. Nieważne czy to będzie benzyniak czy diesel. Ważne, żeby nie był to silnik o wysokiej pojemnosci skokowej.
Ostatnio edytowany przez Insignia 16 Paź 2009, 18:19, edytowano w sumie 3 razy
[center]Black Eyed Peas Fan[/center]
Insignia
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Nowe Ostrowy

14 Paź 2009, 19:55

Za 30 tyś nie kupisz nowego Bravo. Chyba że za 2 lata to wtedy ale nie teraz i nie za pół roku... FIAT-y nie tracą tak szybko na wartości jak np. Renault.
Oczywiście najlepszym rozwiązaniem będzie JTD. 120KM powinno ci wystarczyć, zawsze jest mocniejsza 150- konna wersja.
Na temat tego FIAT-a jak narazie spotkałem się z samymi pozytywnymi opiniami
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

14 Paź 2009, 20:22

No tak no to załóżmy, że dołożę z ok 7 tysięcy. Do prawka mam ponad pół roku a już teraz, patrząc na różne aukcje, Bravo kosztuje ok 40000zł. Chciałem jeszcze dodać, że komentarze typu 'po co ci taki duży i drogi samochód? lepiej coś mniejszego..' będą zbędne. Ten samochód ma mi posłużyć wiele wiele lat. Będzie on jedynym samochodem w rodzinie tak więc musi troche pojeździć a nie że wyjadę i za 5 km zgubie podwozie.
[center]Black Eyed Peas Fan[/center]
Insignia
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Nowe Ostrowy

14 Paź 2009, 22:29