Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

29 Maj 2016, 22:21

Witam. Mam problem z zamkiem w Focusie. Kluczykiem otwiera się i zamyka ale pilotem który jest w kluczyku nie działa... byłem u magika od kluczyków który stwierdził że pilot w moim kluczyku jest sprawny bo sprawdził że pilot działa. Problem jest w aucie. ale gdzie go szukać? gdzie jest w Focusie centralka od Zamka?
komisare
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 29 Maj 2016, 21:51
Prawo jazdy od: 03 11 1974
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

30 Maj 2016, 11:17

Sprawdzałeś drugim pilotem czy działa otwieranie i zamykanie? Może ten pierwszy z którym masz problem (skoro jest dobry) rozprogramował się z samochodem i trzeba go ponownie zakodować.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3448
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

30 Maj 2016, 23:18

pilot sprawdzony
komisare
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 29 Maj 2016, 21:51
Prawo jazdy od: 03 11 1974
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 10:18

komisare napisał(a):pilot sprawdzony
Ale który pierwszy, drugi? Działa, nie działa, coś się dzieje?

Jak chcesz żebyśmy pomogli to staraj się odpowiadać zwięźle na pytania dopisując swoje uwagi. Taka odpowiedź nic nie wnosi do tematu.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3448
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 15:04

sorry... mam tylko jeden pilot w kluczyku który został sprawdzony
komisare
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 29 Maj 2016, 21:51
Prawo jazdy od: 03 11 1974
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

31 Maj 2016, 18:09

komisare napisał(a):mam tylko jeden pilot w kluczyku który został sprawdzony
Jeżeli pilot jest dobry to spróbuj do zaprogramować od nowa, według instrukcji (w necie jest ich pełno).
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3448
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze
    Stan płynu hamulcowego nie jest badany w czasie obowiązkowych przeglądów przez Stacje Kontroli Pojazdów, ale doświadczenia mechaników jasno pokazują, że po polskich drogach porusza się wiele aut, w których ...
    Z tymi samochodami właściciele nie chcą się rozstawać Z tymi samochodami właściciele nie chcą się rozstawać
    W zestawieniu 10 modeli, które ich pierwsi właściciele posiadają najdłużej, znalazły się wyłącznie japońskie samochody. Zdecydowanie prym wiedzie Toyota z 5 modelami, w czołówce są też Subaru, Lexus i trzy Hondy. ...

  • Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

    31 Maj 2016, 23:45

    pilot był programowany od nowa, i sprawdzony wysyła sygnał jednak auto nie reaguje. była też próba dopasowania innego pilota i auto go też nie widzi
    komisare
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 29 Maj 2016, 21:51
    Prawo jazdy od: 03 11 1974
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Focus
    Silnik: 1.6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Inny
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    Re: Ford Focus 1.6 2002 Centralny zamek

    01 Cze 2016, 08:37

    W takim razie musisz dobrać się do centralki (jest chyba za schowkiem). Pierwsze co trzeba sprawdzić to czy jest przekazywany impuls po naciśnięciu przycisku w pilocie. Sprawdź też połączenia i czy kable czasem gdzieś nie są zaśniedziałe, naderwane.
    Kacper
    Stały forumowicz
     
    Posty: 3448
    Zdjęcia: 3291
    Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy od: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999
     
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili