FORD KA - coś z elektryką;-)

29 Lip 2012, 19:30

Niedawno miałam wymienianą nagrzewnicę czy zawór nagrzewnicy w samochodzie. Nie wiem czy ma to jakiś związek, ale zauważyłam, że spryskiwacze przedniej szyby słabo spryskują. Wszystko działa, dolałam płynu na maksa, ale strumień wypompowanego płynu sięga na 1/3 szyby i to dopiero po kilku naciśnięciach. Dawniej sikało aż na dach;-) Dodatkowo dzisiaj zauważyłam, że centralny zamek nie działa poprawnie. Niby wszystko jest jak zwykle, ale odgłos zamykanych drzwi jest inny - słabszy. Poza tym nie zawsze drzwi są zamknięte. Muszę nacisnąć klucz ponownie i sprawdzić klamkę bo się boję, że drzwi od strony kierowcy nie są zamknięte. Czy możliwe jest, że podczas naprawy jednego coś mi poprzestawiano i napięcie jest za słabe? Nie znam się, ale na mój nos to jakby napięcie jakiegoś obwodu było za słabe i stąd te komplikacje. Proszę o konsultację;-)
Pozdrawiam wesoło i z wdziękiem;-)
alixia
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Miejscowość: Wielkopolska
Prawo jazdy: 01 01 1990
Auto: Toyota Yaris
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna

30 Lip 2012, 08:32

Do CZ sie nie mieszam - nie znam sie aż tak, ale ze spryskami mogę podpowiedzieć ..
Ściągnij wężyk z pompki - jesli dobrze ciśnie pompka to może być dziurawy wężyk i dlatego słabo psika ..
Popatrz po wężykach czy nie są gdzieś zagięte - zwłaszcza czy klapa ich nie przygniata gdy zamykasz ..
Ja u siebie tak zrobiłem, bo mi przygniatała do uszczelki i nie mogłem dojść czemu ..
[link wygasł]
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

07 Wrz 2012, 14:08

Dziwna sprawa,nigdy bym nie wpadł na to,że klapa moze je przygniatać i stąd bierze się problem.. Zdjęcie mówi samo za siebie. Sprawdź to i daj znać na forum czy pomogło.
Pozdrawiam, Maciek.
Protech-Micro
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Jelenia Góra