Ford mustang 4.0 lub 4.6 vs 300c 5.7 LPG lub 3.5 lpg

15 Cze 2009, 22:45

Witam!
Wybrałem 2 samochody w opisie na gaz!
Mam 20lat będzie to mój 3 samochód doradzcię mi:(
Ostatnio edytowany przez którywybrać, 16 Cze 2009, 16:07, edytowano w sumie 1 raz
którywybrać
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: kraków

15 Cze 2009, 22:48

przerób Super Snake'a na diesla...
Horny
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Ciechanów

15 Cze 2009, 23:06

którywybrać napisał(a): na gaz!

Czemu?! Powiedz czemu żeś się na ten gaz uparł?!
eaxene
Aktywny
 
Posty: 485
Miejscowość: Toruń

16 Cze 2009, 09:02

Gaz w tych samochodach to totalna porażka :???: A po drugie to co to za samochód "300". Wnioskuje że to Chrysler 300c 5.7 Hemi.
NISMO FAN
dominik26
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Miejscowość: Łowicz \ Łódzkie

16 Cze 2009, 09:17

Ahoj!
eaxene napisał(a):
którywybrać napisał(a): na gaz!

Czemu?! Powiedz czemu żeś się na ten gaz uparł?!

Obstawiam "nie stać mnie na wachę".
Borys
Borys68
 

16 Cze 2009, 09:21

Możecie się śmiać, ale tak naprawdę dopiero gazowanie takich potworów ma sens, a nie wsadzanie LPG do Tikacza.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji
    "Nowy Santa Fe kontynuuje globalny sukces modelu. Zaprezentowany w 2001 roku, model Santa Fe pierwszej generacji jest podstawą wiarygodności i doświadczenia marki w segmencie SUV" powiedział Thomas A. Schmid, Dyrektor Operacyjny ...

16 Cze 2009, 09:45

nie wiem jak Hemi, ale gaźnikowe silniki mustanga bardzo dobrze znoszą gaz

wiadomo, nie każdego stać na spalanie 15-25 litrów benzyny, co daje śrendnio 100zł/100km, moim zdaniem troche dużo
tomek84
Początkujący
 
Posty: 73
Miejscowość: kraków

16 Cze 2009, 16:44

Chcę mustanga [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] lub 300c [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] na gazie ostatecznie dodga ram lub chevrolet silvarado albo cadillaca escalade lub tez lpg tez gaz doradzicie który był by najlepszym rozwiązaniem!
którywybrać
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: kraków

16 Cze 2009, 16:55

pytasz czy wybrać mustanga czy 300c??
to są dwa zupełnie rózne auta, każde fajne, zależy do czego potrzebujesz

a potem wyskakujesz jeszcze z Pick-upem i SUVem

to weź się określ, powiedz po co, do czego potrzebujesz,
bo narazie jedyne co łączy te samochody to kraj pochodzenia i LPG

ja polecam Dodge Magnum - też może być z silnikiem Hemi
Dodge Ram (tak samo jak Durango) najnowszej generacji jest lekko mówiąc brzydki, stary był dużo ładniejszy

Z SUV-ów polecam GMC Yukon (najlepiej Denali) i Chevy Tahoe, większych nie znajdziesz :lol: :lol:

[ Dodano: Wto Cze 16, 2009 17:58 ]
z drugiej strony jak idziesz w Mustanga czy 300C, to polecam Dodge Charger (4 drzwi) lub Challenger (2 drzwi)
Na pewno będziesz oryginalny

[ Dodano: Wto Cze 16, 2009 18:00 ]
no i w pożyższych też masz silniki HEMI
tomek84
Początkujący
 
Posty: 73
Miejscowość: kraków

16 Cze 2009, 17:45

Ja na twoim miejscu wziąłbym Chryslera 300c , bo jakoś mustang nie robi na mnie większego wrażenia ,a 300c przynajmniej z zewnątrz moim zdaniem jest ładny . W środku wiadomo to jest autko USA więc nie ma się co oszukiwać to nie jest najlepiej wykonane .
Firma Mar-car zajmujemy się handlem samochodami używanymi . Wiecej info priv lub gg
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 600
Miejscowość: Radomsko

16 Cze 2009, 18:05

mi osobiście najbardziej podoba się mustang piękne auto z charakterem natomiast chrysler nie robi na mnie większego wrażenia ale decyzje musisz podjąć sam
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 261
Miejscowość: Szczecin

16 Cze 2009, 18:37

Zostanę przy mustangu 300c magnum charger i dodge ram hummer escalade;) oczywiście w lpg :) chcę te samochody do pracy i do codziennego lansu:) więc który najbardziej się nada?
najlepiej żęby były w silnikach powyżej 4l ;) wtedy mają moc potrzebną do ruszenia autka:P
a jeszcze jedno pytanko jak bym miał kupić w benzynie i chciał bym potem przerobić na gaz sekwencyjny ile by mnie to wyniosło? z góry dzięki za odowiedzi:)
którywybrać
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: kraków

16 Cze 2009, 18:53

którywybrać napisał(a):najlepiej żęby były w silnikach powyżej 4l ;) wtedy mają moc potrzebną do ruszenia autka:P


raczej duży moment obrotowy przy niskich obrotach, ale moc w takich amerykańcach była słaba choć nie we wszystkich, oni robili moc z pojemności czyli czym większa pojemność tym większa moc, często gęsto mozna spotkać w amerykańskich starszych wozach duże silniki i moc np. 170 KM ale dźwięk V8 niezastąpiony, no i potężny moment obrotowy także przyspieszenie jest dosyć fajne

dla porównania japońcy czy niemcy poszli nie w pojemność a np. w uzyskiwanie mocy z osprzętu silnika np. głowica, zmienne fazy rozrządu, elektronika, system zasilania, czy też turbo i inne
andrewb25
 

16 Cze 2009, 19:17

andrewb25 napisał(a):
którywybrać napisał(a):najlepiej żęby były w silnikach powyżej 4l ;) wtedy mają moc potrzebną do ruszenia autka:P


raczej duży moment obrotowy przy niskich obrotach, ale moc w takich amerykańcach była słaba choć nie we wszystkich, oni robili moc z pojemności czyli czym większa pojemność tym większa moc, często gęsto mozna spotkać w amerykańskich starszych wozach duże silniki i moc np. 170 KM ale dźwięk V8 niezastąpiony, no i potężny moment obrotowy także przyspieszenie jest dosyć fajne

dla porównania japońcy czy niemcy poszli nie w pojemność a np. w uzyskiwanie mocy z osprzętu silnika np. głowica, zmienne fazy rozrządu, elektronika, system zasilania, czy też turbo i inne


jest tak jak piszesz, ja bym dodał, że:

w europie, japonii robi sie silniki 1.8 po 150-200 KM
w usa 2.5-3.0 po 150 KM, a potem się z nich śmieją w Top-Gear
Taka europejska mentalność, wysilone silniki, które po 200 kkm nadają się do wymiany
a w usa bez żadnego grzebania samochody z lat '70 jeżdżą do dzis

Jak chcesz auto do lansu - bierz Challenger lub Charger, ew. Mustang
300C jest dość dużo, nie bedziesz oryginalny
SUV-y i Pick-upy sobie odpuść

Co do gazu, to dobrą sekwencje na 8 cylindrów założysz za około 5,5 - 6 tyś
tomek84
Początkujący
 
Posty: 73
Miejscowość: kraków

16 Cze 2009, 20:29

Challanger jest za drogi:( lecz najbardziej mi sie podoba:)
Myślę nad chargerem 300c i mustangiem:P i mam pytanie czy silniki 5.7 będą dobre po zagazowaniu? będą miały taki ryk jak w benzynie?
którywybrać
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: kraków