Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

02 Gru 2015, 17:28

Witam serdecznie!
"Skończyły" mi się szczotki w rozruszniku i auto trafiło do mechanika, gdyż w Galancie do rozrusznika nie dostanę się do rozrusznika bez kanału. Rozrusznik naprawiony, ale dzisiaj rano przyjechał do mnie mechanik i pytał czy mam jakiś "myk" zamontowany. Wiedział, że mam dodatkowe odcięcie zapłonu od alarmu i je wyłączył, ale auto dalej nie odpala. Posiedziałem z nim trochę przy aucie, wprowadziłem alarm w tryb serwisowy itd. ale reakcji dalej brak. Wszystkie przewody są w dobrym stanie. Sprawdzaliśmy iskrę na świecach i jest bardzo, bardzo słaba, ale w ogóle jej nie ma. Przewody nie zawilgotniały (sprawdzaliśmy na nowych przewodach i nowej świecy - efekt ten sam)
Nie mamy już pomysłów co się mogło stać. Jak auto stało unieruchomione (mechanik nie miał czasu się nim zająć) zająłem się audio. Przeciągnąłem w sumie tylko kabelki (chin-che i remote) od radia do bagażnika. Poszły prawym progiem, ale dzisiaj znowu zdjąłem plastiki i sprawdziłem wszystkie kostki po drodze - są nienaruszone, więc to też odpada. (kabli zasilających jeszcze nie przeciągałem)
Podejrzenie padło też na immo, ale drugim kluczykiem również nie da się odpalić. Jutro auto wyląduje u elektryka, ale jeśli dzisiaj bym się czegoś dowiedział, to bez problemu mogę podjechać i coś podłubać na warsztacie, a bardzo mi zależy, żeby mieć auto na rano.
Riazek
Początkujący
 
Posty: 113
Rejestracja: 31 Maj 2015, 16:18
Prawo jazdy od: 26 11 2014
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mitsubishi galant VIII
Silnik: 2,5l V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

02 Gru 2015, 20:10

Jakie jest napięcie na cewce w czasie krecenia rozrusznika ?
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 09 Sie 2007, 00:19

Re: Galant 2.5 V6 Bardzo słaba iska, nie odpala

03 Gru 2015, 15:44

O napięciu na cewce nie pomyślałem i nie sprawdziłem. Dzisiaj już auto wyląduje u elektryka, a na rano załatwiłem sobie inny pojazd, więc w sumie temat już nieaktualny.
Riazek
Początkujący
 
Posty: 113
Rejestracja: 31 Maj 2015, 16:18
Prawo jazdy od: 26 11 2014
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mitsubishi galant VIII
Silnik: 2,5l V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prawnuk Sir Ernesta Shackletona podbija Antarktydę Hyundaiem Santa Fe Prawnuk Sir Ernesta Shackletona podbija Antarktydę Hyundaiem Santa Fe
    Hyundai Santa Fe, wyposażony w silnik Diesel 2.2l, stał się bohaterem pierwszej samochodowej wyprawy przez Antarktydę. Za kierownicą samochodu, biorącego udział w tym historycznym wydarzeniu, zasiadł Patrick Bergel – ...
    MINI Clubman Bond Street - jakość klasy premium MINI Clubman Bond Street - jakość klasy premium
    MINI prezentuje specjalną edycję modelu Clubman z bogatym wyposażeniem i ekskluzywną kolorystyką. Światowa premiera odbędzie się w marcu 2013 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Kolejne nowości to MINI ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Stunt motocyklowy, jazda z nogami do przodu
      SEAT Mii w mieście
      VERVA Street Racing 2010
      Audi A3