Gaśnięcie silnika na gazie sekwencyjnym

Gaśnięcie silnika na gazie sekwencyjnym

10 Paź 2016, 12:34

Witam,posiadam polo z 1996r 1,4 benzyna na gazie sekwencyjnym i mam taki problem ze podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło i hamuje obroty spadają do 500 potem silnik się zakrztusi i wraca na 900 ale co jakiś czas potrafi zgasnąć,dzieje się to tylko na gazie.Jakiś pomysł co to może być?
POLO1996
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 05 Paź 2016, 12:46
Prawo jazdy od: 06 11 1971
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: POLO
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Gaśnięcie silnika na gazie sekwencyjnym

10 Paź 2016, 23:13

POLO1996 napisał(a):na gazie sekwencyjnym i mam taki problem ze podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło i hamuje obroty spadają do 500 potem silnik się zakrztusi i wraca na 900 ale co jakiś czas potrafi zgasnąć,dzieje się to tylko na gazie
Przy jakiej prędkości wciskasz to sprzęgło podczas hamowania?

Przy instalacji sekwencyjnej nie powinno tak się dziać. Jeżeli na benzynie jest ok to na gazie też powinno być on. Kiedy były wymieniane filtry od gazu i ile czasu ma instalacja w tym samochodzie?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3117
Zdjęcia: 3290
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Gaśnięcie silnika na gazie sekwencyjnym

11 Paź 2016, 07:34

Witam,dzieje się to przy niskich prędkościach np.przy stawaniu na czerwonym,instalacja jest z 2012 a co było robione z filtrami to nie wiem bo mam auto od 3 tygodni.
POLO1996
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 05 Paź 2016, 12:46
Prawo jazdy od: 06 11 1971
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: POLO
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Gaśnięcie silnika na gazie sekwencyjnym

11 Paź 2016, 08:43

POLO1996 napisał(a):instalacja jest z 2012 a co było robione z filtrami to nie wiem bo mam auto od 3 tygodni.
Czyli po zakupie nie zrobiłeś przeglądu instalacji LPG. Proponuję zacząć od tego z wymianą filterków i sprawdzeniem mapy gazu.
Być może potrzebna jest jakaś korekta przy niskich obrotach.

Wiesz może jaka to jest instalacja? Masz do niej książkę serwisową?

Zrób to i daj znać czy będzie poprawa.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3117
Zdjęcia: 3290
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Jak podjeżdżać na wzniesienia i bezpiecznie z nich zjeżdżać? Jak podjeżdżać na wzniesienia i bezpiecznie z nich zjeżdżać?
    Poruszanie się po ulicach miast przypomina często wyprawę w trudno dostępny teren. Wysokie krawężniki, koleiny, dziury na drodze mogą być wyzwaniem nawet dla doświadczonych offroadowców. Zauważyli to producenci samochodów ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód