Gaz się wyłącza

19 Lis 2015, 17:13

Witam.A więc miesiąc temu założyłem instalacje BRC lecz szybko się nie nacieszyłem.Po pierwszym tankowaniu do pełna przejechałem 150 km ,i nagle usłyszałem sygnał dźwiękowy ,że nie nie ma gazu i świecącą kontrolkę na czerwono.Następnego dnia również odpaliłem wszystko ładnie się przełączyło lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów stało się to sano.Dodam ,że przy zakładaniu instalacji były wymienione kable i świece,przeczyszczona przepustnica bo falowały coś obroty.Byłem u gazownika podłączył komputer i niby wyskakuje jakiś błąd sterownika komputera i skacze ciśnienie.Może spotkał ktoś się z czymś takim?Posiadam Audi a3 8P 2003,1.6 102
gumxar
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3 8P
Silnik: 1.6 102 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Lis 2015, 18:47

sterowanie isnstalacji LPG jest oparte na ciśnieniu/podciśnieniu
jeśli czujnik jest zepsuty albo są skoki ciśnienia to tak będzie
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Lis 2015, 19:41

Ja mialem podobnie z tym ze wyłączal sie przy większych obrotach a pozniej juz po przeliczeniu z benzyny na lpg po 1-2 min. Winny byl reduktor.
defens
Początkujący
 
Posty: 192
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 Dti 98km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1999

29 Lis 2015, 22:17

Miałem osobiście taki problem właśnie jak Ty i winą był reduktor , od tamtej pory nie skorzystam z Firmy BRC . Trzeba było nabyć nowy reduktor za 800 złotych ? Było to moje pierwsze auto na gaz . A na reduktorze auto zrobiło 40 tyś więc nawet nie powinien zawarknąć . Niestety już wiele osób zgłaszało się z podobnym problemem .
Zefir
Początkujący
 
Posty: 137
Prawo jazdy: 09 06 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

12 Lut 2016, 15:21

Przy jeździe na krótkich dystansach trwałość membrany drastycznie spada,40tyś do 60tyś km.max,jeżdżąc w długich trasach można zrobić nawet 150tyś km na takim samym reduktorze,nie można zapominać o upuszczaniu mazidła z reduktora.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8465
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    W gąszczu znaków drogowych - interpretacja przepisów
    Każdy kierowca jest zobligowany, aby stosować się do znaków drogowych. To bardzo ważny element ruchu drogowego, który z wielu przyczyn może być lekceważony i niezauważany przez kierowców. Za niezastosowanie ...