Gdzie najlepsze oc?

25 Lip 2011, 14:57

Gdzie najlepsze oc? Ac nie będę kupować, szkoda kasy.
btyif
Obserwowany
 
Posty: 1

25 Lip 2011, 16:16

po co ci najlepsze oc?oc przecież jest tylko po to jak kogoś uderzysz to jemu zrobią auto nie tobie to po co więcej płacić?ac to kup najlepsze bo to jest ważne dla ciebie.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

25 Lip 2011, 16:32

Tak - szkoda kasy jest na OC - na AC warto dołożyć ...
Zajrzyj na ipolisa.pl - skalkuluj sobie składkę ...
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

25 Lip 2011, 19:08

btyif napisał(a):Gdzie najlepsze oc? Ac nie będę kupować, szkoda kasy.


Tiaaa… szkoda kasy… a potem będzie płacz… Kup Liberty Direct przez Grupona – dają 250 zł zniżki na oc i ac – może ci starczy na wszystko
anton
Obserwowany
 
Posty: 1

27 Lip 2011, 09:03

Na stary samochód nie widzę powodu kupowania AC. Jaki jest sens wydawać na OC+AC 1500-2000 zł, jeżeli ma się samochód za 5-10 tys. zł? 3 lata płacenia takiego haraczu i miałbyś nowe auto.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

29 Cze 2012, 13:27

No nie wiem, po trzech latach miałbyś maks 6 tysięcy… a to na nowy samochód nie wystarczy raczej. Poza tym nie stary, a używany, a to różnica. Uzywane najlepiej wychodzą w Liberty, wyliczył mi tak agent.
Gruchot
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Toyota
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota S-FR Concept