Głośny szum podczas jazdy.

Głośny szum podczas jazdy.

27 Gru 2014, 20:57

Witam,
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego może zależeć szum we wnętrzu samochodu podczas jazdy ? Dokładniej: jadąc z większą prędkością tak od ok. 80 i ponad km ( nie wspominając już o 130 mniej więcej, wtedy szum jest aż mocno wkurzający ) słychać jakby bardzo mocne 'dmuchanie'. Pochodzi ono z przedniej, części samochodu po obu stronach, na początku myślałam, że spowodowane jest to otwartymi wywietrznikami powietrza, jednak po ich zamknięciu nic się nie zmieniło. Jest to mocno słyszalne w rogu ( między drzwiami, a szybą ). Ostatnio znajomy powiedział do mnie "wymień sobie uszczelki w drzwiach"...
Proszę nie odsyłajcie mnie do mechanika, do serwisu itd. ponieważ najpierw chciałabym się dowiedzieć czegoś tu, być może to "błachostka (?)", druga rzecz to taka, że nie bardzo mam czas, a trzecia, wiem jak reagują mechanicy i serwisanci na widok kobiety :wink: ( w końcu i tak tam zajrzę )
Jestem samoukiem i lubię dowiadywać się nowych rzeczy na temat samochodów. Dlatego też proszę o pomoc, przeszukałam sporo tematów na forach i niestety nie znalazłam odpowiedzi na mój problem. Pozdrawiam :ok:
Smurfetka
Obserwowany

Auto: Fiar Marea
Paliwo: Diesel

Re: Głośny szum podczas jazdy.

28 Gru 2014, 14:18

Posłuchaj znajomego i pooglądaj uszczelki w drzwiach - i te na drzwiach i te na ramie. Nie mogą być poszarpane, co się często zdarza, jak w zimie się nie zadba o te uszczelki i drzwi przymarzną. Kolejna sprawa, to...sprawdz, czy masz do końca domknięte szyby. No i kolejna sprawa - opony - te też mogą szumieć.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1110
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

28 Gru 2014, 21:43