Golf 2 1.8 GTI. Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.

Golf 2 1.8 GTI. Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.

18 Paź 2015, 15:47

Witam.

Problem polega na tym, że gdy Golf stoi więcej niż 2 dni to ciężko go potem odpalić. Muszę kręcić koło minuty by w końcu zaskoczył.
Gdy jeżdżę codziennie do pracy rano pali od kopa, jednak jak stoi np przez weekend to w pon jest już problem.
Zawoziłem do mechanika, zregenerował rozrusznik jednak problem po 2 tygodniach powrócił. Jakieś pomysły ?
Problem na pewno nie jest w aku,bo sprawdzałem zawsze miernikiem i napięcie było ~ 12.60V. Poniżej 12V jeszcze napięcie nigdy nie zeszło.

Jutro muszę go znów pchać do mechanika,bo dziś już nie chce odpalić. Dodam jeszcze zdjęcie rozrusznika gdyż nie wygląda za ciekawie...

Image

Czy może problem jest w pompie paliwa ? Niestety nie wiem gdzie ona się znajduję...

Image
bonusrpk
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 24 Wrz 2011, 09:50
Prawo jazdy od: 11 08 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: MK 2
Silnik: 1.8 GTI 8V 107KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

Re: Golf 2 1.8 GTI. Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.

18 Paź 2015, 20:38

Sprawdź czy wtrykiwacz rozruchowy jest zwierany do masy przy rozruchu i czy na drugim przewodzie jest plus po właczeniu zapłonu.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19

Re: Golf 2 1.8 GTI. Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.

19 Paź 2015, 07:58

a gdzie ten wtryskiwacz znajdę ?
bonusrpk
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 24 Wrz 2011, 09:50
Prawo jazdy od: 11 08 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: MK 2
Silnik: 1.8 GTI 8V 107KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Emocjonujący DRIFTING na dachu Galerii Warmińskiej w Olsztynie Emocjonujący DRIFTING na dachu Galerii Warmińskiej w Olsztynie
    Kilkaset koni mechanicznych i kierowca, który potrafi połączyć precyzję z odwagą po to, by celowo wprowadzić samochód w kontrolowany poślizg przy jak największej prędkości. Drifting to ekscytująca technika jazdy ...
    Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji
    W sierpniu 1990 roku linię montażową zakładu w Kvasinach opuściła ostatnia seryjna ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu. Był to egzemplarz modelu Rapid (Š747) – stanowiącego atrakcyjną odmianę coupe niezwykle ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • X Jubileuszowy Zlot Porsche Club Polska
      szosowo-turystyczne-1
      GER 4x4 offroad
      Men's Day 2009