GOLF IV 1.9 TDI VS 1.8T

GOLF IV 1.9 TDI VS 1.8T

13 Lip 2010, 10:36

Witam :) Przymierzam się do kupna IV-ki tylko mam dylemat jaki silnik wybrać. W grę wchodzi 1.9 tdi (afn 110km) albo 1.8 t (150km). Dodam, że silnik diesla bym zmocnił chipem a bene osłabił gazem sekwencyjnym (Stag300 prawdopodobnie). Który z motorów będzie dynamiczniejszy, zrywniejszy w takiej sytuacji. Proszę o opinie, pozdrawiam!

Aha mam jeszcze pytanie dla wtajemniczonych: Obecnie śmigam 206 2.0hdi 90ps. Jakby ustawić seryjne 206 hdi vs seryjną iv 110 tdi który by wygrał spod świateł i na trasie :))
Ostatnio edytowany przez konrad1422, 26 Lip 2010, 14:20, edytowano w sumie 1 raz
konrad1422
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
Miejscowość: PL

Re: GOLF IV 1.9 TDI VS 1.8T

13 Lip 2010, 18:03

Nie było afna,był ahf którym ja śmigam:)
Z tego co wiem to 1.8 turbo nie za bardzo lubi się z gazem.
Benzyna powinna być zrywniejsza i dynamiczniejsza od tdi.
Chipem wyciągniesz z niego ~130KM.

A 206 vs Golf powinny być mniej więcej porównywalne(206 jest trochę lżejsza)
lukker
Początkujący
 
Posty: 63
Rejestracja: 11 Maj 2008, 20:40
Miejscowość: Starachowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...
    10 faktów na temat programu ogniw paliwowych Hyundaia 10 faktów na temat programu ogniw paliwowych Hyundaia
    Do końca 2015 roku na europejskich drogach pojawi się 250 egzemplarzy modelu Hyundai ix35 Fuel Cell napędzanego ogniwami paliwowymi. Do końca 2015 roku do europejskich klientów trafi 250 egzemplarzy modelu Hyundai ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili