GOLF IV 1.9 TDI VS 1.8T

GOLF IV 1.9 TDI VS 1.8T

13 Lip 2010, 10:36

Witam :) Przymierzam się do kupna IV-ki tylko mam dylemat jaki silnik wybrać. W grę wchodzi 1.9 tdi (afn 110km) albo 1.8 t (150km). Dodam, że silnik diesla bym zmocnił chipem a bene osłabił gazem sekwencyjnym (Stag300 prawdopodobnie). Który z motorów będzie dynamiczniejszy, zrywniejszy w takiej sytuacji. Proszę o opinie, pozdrawiam!

Aha mam jeszcze pytanie dla wtajemniczonych: Obecnie śmigam 206 2.0hdi 90ps. Jakby ustawić seryjne 206 hdi vs seryjną iv 110 tdi który by wygrał spod świateł i na trasie :))
Ostatnio edytowany przez konrad1422, 26 Lip 2010, 14:20, edytowano w sumie 1 raz
konrad1422
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
Miejscowość: PL

Re: GOLF IV 1.9 TDI VS 1.8T

13 Lip 2010, 18:03

Nie było afna,był ahf którym ja śmigam:)
Z tego co wiem to 1.8 turbo nie za bardzo lubi się z gazem.
Benzyna powinna być zrywniejsza i dynamiczniejsza od tdi.
Chipem wyciągniesz z niego ~130KM.

A 206 vs Golf powinny być mniej więcej porównywalne(206 jest trochę lżejsza)
lukker
Początkujący
 
Posty: 63
Rejestracja: 11 Maj 2008, 20:40
Miejscowość: Starachowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006