Golf IV

Re: Golf IV

11 Sty 2017, 23:49

IC fabryczny w lecie nie daje rady i z tych fabrycznych 150km czuc jakby sporo ucieklo. Sprzedalem bo co rusz wychodzily irytujace usterki i nie bylem pewny czy wyjade z korka w lecie juz nie mowiac o dalszej trasie
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 30
Rejestracja: 17 Maj 2014, 17:53
Auto: Chwilowo brak

Re: Golf IV

12 Sty 2017, 00:18

No tutaj u kuzyna na pewno będzie FMIC bo seria jest kiepska jak on chce dłubać na ponad 200 koni no to nie da rady.

A jestes pewien że to auto było w dobrej kondycji? bo martwić się że w korku się zagotuje to trochę chyba cos nie tak, wentylatory nie działały? może coś z termostatem? albo uszczelka pod głowicą?

Mnie to dziwi bo na ulicach co drugi to golf a jak ktos ma tdi to teoretycznie jeździ sporo :) Dziwne to jest, wg mnie to już kwestia konkretnego egzemplarza i stanu, z resztą trudno dłubać i wyciągać moce jak silnik trup.
Bartolekk
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 16 Sie 2016, 15:27
Prawo jazdy od: 15 10 2009
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Opel Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Golf IV

12 Sty 2017, 00:42

Silnik jako silnik byl ok. Padal glownie osprzet, krociec od wody sie urwal, zawor dv, wywalilo krociec przy czujniku temperatury i wracalem na holu, potem nie zadzialal wentylator chlodnicy i wywalilo przez nagrzewnice i zalalo caly srodek, a to rurka od podcisnienia raz, a to dwa i obroty faluja i olejem zyga, a to wybierak na skrzyni zrobiony byl i za chwile znow problem bo biegi wchodzic nie chca. Kazde moje auto robie na biezaco nie na najtanszym dziadostwie a i tak tutaj miesiaca nie bylo zeby cos nie siadalo. Auto bylo nie tluczone, mialo prawidlowa geometrie, silnik mechanicznie byl w dobrej kondycji, turbo nie plulo olejem, silnik nie kopcil i trzymal moc. Z tymi plynami to chyba urok vagow, moze przez ten wynalazek G12. Generalnie auto na poczatku nie sprawialo problemow, ale jak sie zaczelo to jedno za drugim.
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 30
Rejestracja: 17 Maj 2014, 17:53
Auto: Chwilowo brak

Re: Golf IV

12 Sty 2017, 12:14

Według mnie ten srebrny Golf jakiś przekombinowany.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 32626
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: jest kilka ;)
Paliwo: Benzyna

Re: Golf IV

12 Sty 2017, 14:37

Mówisz? chyba racja bo też jakiś taki niewyraźny dla mnie.
Zerknę tylko czy to nie jakiś forumowicz z grupy vw ale to i tak nie zawsze jest pewne, bo też śmieci niektórzy trzymają :o

A co do wypowiedzi jeszcze odnośnie tego co pisze Paulo21, to wg mnie to normalna eksploatacja, kolega miał E46, tez mu się grzał, problemy z dyferencjałem, z elektroniką, jakieś akcje z błędami na kompie, falowanie obrotów itd..
z kolegi wuja Seicento wyjechał 30 km od domu i sie alternator schichał itd..to jest niestety urok używanych aut :)

Dobra coś tam jeszcze może się poszuka.
Bartolekk
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 16 Sie 2016, 15:27
Prawo jazdy od: 15 10 2009
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Opel Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Golf IV

12 Sty 2017, 22:53

Eksploatacja eksploatacja, ale zadne z moich poprzednich aut nie mialo takiej sredniej usterek, chociaz tez nie byly mlode.
Paulo21
Nowicjusz
 
Posty: 30
Rejestracja: 17 Maj 2014, 17:53
Auto: Chwilowo brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało! Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało!
    Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...
    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...

  • Re: Golf IV

    13 Sty 2017, 00:59

    No nie wiem, ale są gorsze przypadki :wink:
    Np,. do roboty głowica albo regeneracja maglownicy, nowe sprzęgło albo turbo do roboty itd.
    Ja nie wiem może po prostu 1,8T ma sporo wężyków, przewodów, zaworków i ze starości to siada.
    Myślisz że nie wiem E36/E46 jest bardziej trwałe?

    Ogólnie ludzie polecają te jednostki także chyba aż takich kłopotów nie ma całościowo. To też zależy jak się trafi.
    Bartolekk
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 16 Sie 2016, 15:27
    Prawo jazdy od: 15 10 2009
    Przebieg/rok: 24tys. km
    Auto: Opel Astra H
    Silnik: 1,8
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
     
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili