Golf-wymiana rozrządu

Golf-wymiana rozrządu

04 Sie 2014, 14:10

Witam,

Na dniach czeka mnie wymiana rozrządu, w związku z tym zaczęłam pytać o koszty. Jeden z warsztatów wycenił usługę wraz z częściami i tu mam pytanie, bo zupełnie nie znam się w tym temacie: czy lepiej aby wszystkie części był jednej firmy, czy tez różnych firm (średniopółkowe).
Będę wdzięczna za podpowiedzi....
Ewqa
Obserwowany

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: GOLF

Re: Golf-wymiana rozrządu

04 Sie 2014, 17:13

Ewqa napisał(a):czy lepiej aby wszystkie części był jednej firmy, czy tez różnych firm (średniopółkowe)

Nie ma to większego znaczenia czy części będą jednej firmy czy różnych firm.
Mechanik powinien wiedzieć która część będzie np. lepsza / trwalsza od innej za podobną cenę i wybrać ją.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 10187
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Golf-wymiana rozrządu

04 Sie 2014, 20:46

Dziękuję. Dostałam dwie opcje do wyboru i nie wiedziałam,c\ czy ma to jednak jakieś znaczenie....
Ewqa
Obserwowany

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: GOLF
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

NIGHT POWER 2015 – Edycja limitowana – JET CAR SHOW! / relacja NIGHT POWER 2015 – Edycja limitowana – JET CAR SHOW! / relacja
    Wyścigi, wyścigi i już po wyścigach Sobota na lotnisku w Dajtkach pod Olsztynem była naprawdę niesamowita. Mogliśmy zobaczyć przejazdy odrzutowego samochodu Dragstera JET CAR o nazwie "Predator". Dragster ten osiąga moc około ...
    Nowe systemy miejskie we Włoszech wdrożone przez Kapsch Nowe systemy miejskie we Włoszech wdrożone przez Kapsch
    Firma Kapsch TrafficCom, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu telematyki transportu, wygrała kolejne trzy przetargi na przygotowanie oraz wdrożenie inteligentnych systemów zarządzania ruchem miejskim ...

•