Golf-wymiana rozrządu

Golf-wymiana rozrządu

04 Sie 2014, 15:10

Witam,

Na dniach czeka mnie wymiana rozrządu, w związku z tym zaczęłam pytać o koszty. Jeden z warsztatów wycenił usługę wraz z częściami i tu mam pytanie, bo zupełnie nie znam się w tym temacie: czy lepiej aby wszystkie części był jednej firmy, czy tez różnych firm (średniopółkowe).
Będę wdzięczna za podpowiedzi....
Ewqa
Obserwowany

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: GOLF

Re: Golf-wymiana rozrządu

04 Sie 2014, 18:13

Ewqa napisał(a):czy lepiej aby wszystkie części był jednej firmy, czy tez różnych firm (średniopółkowe)

Nie ma to większego znaczenia czy części będą jednej firmy czy różnych firm.
Mechanik powinien wiedzieć która część będzie np. lepsza / trwalsza od innej za podobną cenę i wybrać ją.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 10187
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Golf-wymiana rozrządu

04 Sie 2014, 21:46

Dziękuję. Dostałam dwie opcje do wyboru i nie wiedziałam,c\ czy ma to jednak jakieś znaczenie....
Ewqa
Obserwowany

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: GOLF
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Koncepcyjny Nissan Resonance Koncepcyjny Nissan Resonance
    Śmiała wizja Nissana dotycząca przyszłości crossoverów staje się rzeczywistością za sprawą europejskiego debiutu innowacyjnego samochodu koncepcyjnego Resonance. Model Resonance, który został stworzony przez ...
    Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid EV Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid EV
    Nowy Outlander PHEV nie jest tylko odmianą obecnego na rynku wariantu z silnikiem spalinowym, ani modelem demonstrującym potencjał technologii hybrydowej typu plug-in, ale kolejnym wcieleniem Nowego Outlandera – obok ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Ferrari i dziewczyny
      Chevrolet Camaro ZL1, Convertible, biały kabriolet