Gorąca prośba

Gorąca prośba

09 Maj 2013, 13:00

Cześć.
Jestem studentem informatyki z Poznania i miałbym do wszystkich posiadających 4 kółka wielką prośbę. Razem z kolegami realizujemy w ramach uczelni projekt związany z wnioskowaniem maszynowym i samochodami (a konkretniej z ubezpieczeniami OC). Aby miał on szansę powodzenia musimy zgromadzić odpowiednią ilość przykładów (najlepiej autentycznych :) ) dotyczących osób posiadających samochód i opłacających OC, a gdzie najlepiej szukać osób z samochodami jak nie na forum o samochodach (rodzina i znajomi nie wystarczą :P ) . Z tego powodu chciałbym prosić Was o wypełnienie ankiety. Z góry mówię, że wszystko odbywa się anonimowo, otrzymujemy tylko odpowiedzi na pytania zadane w ankiecie oraz czas wypełnienia ankiety, żadnych innych informacji. Idea polega na tym, że z otrzymanych danych program będzie wyprowadzał pewne reguły wnioskowania - im więcej przykładów, tym bardziej sensowne (oby :P ).

link do ankiety
http://tnij.org/vef8

Z góry dziękuję.

ps. mam nadzieję że nie weźmiecie mnie za jakiegoś bota reklamowego czy inne diabelstwo :P na wszelkie wątpliwości odpowiem w wątku.
juras662
Obserwowany

Auto: Nie mam

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne? Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne?
    Jeszcze dekadę temu aspekt ekologii w segmencie samochodów klasy premium nie był brany przez producentów pod uwagę tak mocno, jak w chwili obecnej. Co więcej, samochody luksusowe produkowane dzisiaj mogą poszczycić ...
    Czy obwodnice miast powinny być płatne? Czy obwodnice miast powinny być płatne?
    Czy płacenie za obwodnicę stawia pod znakiem zapytania sens jej istnienia? Przecież obwodnica ma za zadanie odciążenia centrum miasta. W przypadku jak będzie płatna to czy kierowcy nie wybiorą jednak przejazdu przez centrum.

•  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia