Gorąca prośba

Gorąca prośba

09 Maj 2013, 13:00

Cześć.
Jestem studentem informatyki z Poznania i miałbym do wszystkich posiadających 4 kółka wielką prośbę. Razem z kolegami realizujemy w ramach uczelni projekt związany z wnioskowaniem maszynowym i samochodami (a konkretniej z ubezpieczeniami OC). Aby miał on szansę powodzenia musimy zgromadzić odpowiednią ilość przykładów (najlepiej autentycznych :) ) dotyczących osób posiadających samochód i opłacających OC, a gdzie najlepiej szukać osób z samochodami jak nie na forum o samochodach (rodzina i znajomi nie wystarczą :P ) . Z tego powodu chciałbym prosić Was o wypełnienie ankiety. Z góry mówię, że wszystko odbywa się anonimowo, otrzymujemy tylko odpowiedzi na pytania zadane w ankiecie oraz czas wypełnienia ankiety, żadnych innych informacji. Idea polega na tym, że z otrzymanych danych program będzie wyprowadzał pewne reguły wnioskowania - im więcej przykładów, tym bardziej sensowne (oby :P ).

link do ankiety
http://tnij.org/vef8

Z góry dziękuję.

ps. mam nadzieję że nie weźmiecie mnie za jakiegoś bota reklamowego czy inne diabelstwo :P na wszelkie wątpliwości odpowiem w wątku.
juras662
Obserwowany

Auto: Nie mam

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Hybryda? Czy to się opłaca? Hybryda? Czy to się opłaca?
    Jeżeli pokonujemy co roku dziesiątki tysięcy kilometrów i szukamy oszczędnego samochodu, wybór często pada na zakup auta z Dieslem lub instalacją LPG. Od lat na rynku jest alternatywa, która okazuje się ...
    Jak podłączyć kable rozruchowe do akumulatora? Jak podłączyć kable rozruchowe do akumulatora?
    Zima to najtrudniejsza pora roku dla naszego samochodu szczególnie jeżeli trzymamy go pod tzw. chmurką. Co zrobić jeżeli nie uda nam się uruchomić auta przy pomocy własnego źródła prądu jakim jest akumulator? ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Instalacja BRC w moim nowym nabytyku Subaru Forester 2.0 XT
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca i motolotniarz