Grand Voyager różnica w zużyciu paliwa w silnikach 3.3 i 2.4

Grand Voyager różnica w zużyciu paliwa w silnikach 3.3 i 2.4

05 Sty 2015, 00:20

Witam.
Mam pytanie do użytkowników aut Grand Voyager w benzynie. Interesują mnie rzeczywiste różnice w zużyciu paliwa pomiędzy silnikami benzynowymi pojemności 3.3 a mniejszym 2.4. Jak to się ma w sytuacji zarówno samej benzyny jak i LPG. Będę wdzięczny za odpowiedzi użytkowników 3.3, właścicieli 2.4. A może też i znajdą się osoby które jeździły i jednym i drugim. Dziękuję i pozdrawiam
tommytomczyk
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 26 Gru 2014, 23:40
Prawo jazdy od: 0- 0-1992
Auto: Toyota Corolla
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Grand Voyager różnica w zużyciu paliwa w silnikach 3.3 i 2.4

13 Sty 2015, 18:02

Jechałem jednym i drugim. Silnik 2.4 za słaby do takiego auta i przeważnie występował tylko w wersjach Voyager tych krótkich z manualną 5cio biegową skrzynią. Do tego samochodu najlepszy jest silnik 3.3 i ta jego praca V6 :) Generalnie spalanie większe będzie w 3.3 bo nie dostaniesz tu manuala tylko 4ro biegowy automat który radzi sobie bardzo dobrze. Jedyny jego minus to spore spalanie w mieście. W trasie jesteś w stanie przy normalnej jeździe ,110km/h spalić nawet poniżej ok.10l/100km. Przy krótkich odcinkach w zimie potrafi łyknąć nawet 18l/100km :mrgreen:
Ogólnie bardziej udana jest jednostka 3.3l można ją gazować i raczej problemów nie będzie nawet przy większych przebiegach.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4359
Zdjęcia: 10187
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Instalacje LPG i ich generacje Instalacje LPG i ich generacje
    Czytając ten artykuł dowiesz się jakie są obecnie stosowane generacje instalacji LPG oraz jakie rodzaje zbiorników na gaz można montować w samochodach. Zaczynamy do Gazowych Układów Zasilania (GUZ) pierwszej ...
    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Abarth Stilo
      Targi AutoSalon i AutoSerwis
      Skoda Yeti Fresh
      Jaguar, Anglia