Grande punto 1.3 jtd multijet diesel problemy z silnikiem

Grande punto 1.3 jtd multijet diesel problemy z silnikiem

06 Paź 2016, 08:18

Witam, mam zamiar kupić fiata grande punto 1.3 jtd w dieslu z przebiegiem 150k z 2007r. Jestem laikiem i słyszałem może złe informacje, że 10 letni silnik w dieslu nadaje sie do remontu szczególnie kiedy zbliża się do 200k. Ponoć zaczynają się psuć wszystkie pojedyncze części aż się w sumie cały silnik wymieni a co za tym idzie od cholery pieniędzy pójdzie. Czy możecie mi koledzy powiedzieć czy to prawda ewentualnie czego mam się spodziewać po zakupie tego auta ? Straszą mnie ze 10 letniego diesla się nie kupuje.
Marian93
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 30 09 2013
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Nie mam
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

Re: Grande punto 1.3 jtd multijet diesel problemy z silnikiem

06 Paź 2016, 09:28

Gorszych bzdur w życiu nie czytałem - a jeżeli ten silnik w przeddzień osiągnięcia 200.00 km miał wymieniana turbinę, wtryskiwacze, EGR i dwumasę to też będzie sie nadawał do remontu ? Prawda jest taka, że kupno jakiegokolwiek 10-letniego samochodu, to loteria - nikt bowiem nie jest Kaszpirowksim i nie jest w stanie na ucho, oko czy dotyk ocenić w jakim tak na prawdę samochód jest stanie i ile jeszcze pojeździ. Stan samochodu zależny jest od wielu czynników i jeżeli nie widać ewidentnych wad, a samochód się podoba, to trzeba kupować.
Anjin
Aktywny

Auto: Peugeot

06 Paź 2016, 09:35

Takowe informacje o aucie od właściciela : "Olej i filtry zmieniane sa co około 10k km (filtr paliwa co 2 wymianę). Ostatnio wymienione sprę�źyny z przodu (kilka tygodni temu). Pompa wody, drą�źki stabilizatorow. Auto zawsze naprawiane na czas. W chwili obecnej do wymiany przegub. ". Czyli nie ma się co bać i jakiś idiota mi głupot nagadał ?
Marian93
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 30 09 2013
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Nie mam
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Automatyczna