Hałas na luzie - elektroniczna blokada mechanizmu różnicoweg

Hałas na luzie - elektroniczna blokada mechanizmu różnicoweg

07 Mar 2015, 20:52

Zamierzam kupić Golfa 6. Oglądałem dzisiaj jednego i mam pewną wątpiwość. Auto posiada Elektroniczną Blokadę mechanizmu różnicowego (Chyba zwane EDS). Po puszczeniu sprzęgłą, na luzie, słychać taki dziwny dodatkowy hałas, raczej taki bardziej "elektroniczny" hałas. Po naciśnięciu sprzęgła hałas ustaje. Sprzedawca mówi, że to normalne, że w aucie z Elektroniczną szperą taki hałas jest. Dodatkowe pytanie - W VW z tego co znalazłem, rozrząd wymienia się wg uznania, nie ma stałego interwału. Czy nie lepiej wymienić sobie samemu rozrząd po pewnym czasie? Jeśli tak, to jaki interwał jest optymalny? Podaje link do źródła informacji - http://www.autosmotor.de/vw-golf-6-typ-1k-zahnriemen-oder-steuerkette-28682 .
Pozdrawiam, i dzięki za odpowiedź.
xdawid7
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 07 Mar 2015, 20:43
Auto: Nie mam.

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Sprawność kierowcy - co o niej decyduje? Sprawność kierowcy - co o niej decyduje?
    Statystyki wypadków bezlitośnie pokazują konsekwencje ludzkich błędów. Budowane z myślą o ochronie kierowców pojazdy, a nawet specjalnie projektowane drogi, które mają wybaczać uczestnikom ruchu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód