Hatchback do 30 tys.

Hatchback do 30 tys.

07 Gru 2016, 12:33

Witam
Od dłuższego czasu planuje kupić auto. Moje wymagania: hatchback, 2010-2012, benzyna, navi. Na początku myślałem o golfie 6, teraz bardziej już o Astrze J. Jednak po zapoznaniu się z rynkiem widzę, że sensowne ogłoszenia są średnio w zakresie 30-35tys. Czy jest szansa, że w marcu-kwietniu ceny będą odrobinę niższe i poczekać? Czy może lepiej obniżyć swoje wymagania i rozglądać się za czymś innym. Co polecacie?
dfrugo
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 07 Gru 2016, 12:17
Prawo jazdy od: 17 03 2007
Auto: Nie mam

Re: Hatchback do 30 tys.

14 Gru 2016, 00:15

Pooglądaj się też za Fiestą z owych roczników. Wyposażenie jak i gamma silnikowa powinna być dobra. Poza tym części są ogólnodostępne i auto jest ekonomiczne :)
Shifter
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 12 Gru 2016, 14:59
Prawo jazdy od: 17 11 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: BMW E46
Silnik: 2.0i 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Hatchback do 30 tys.

14 Gru 2016, 15:51

Tak z 80% aut na rynku jest z importu, dobrze wyposażone kompakty za granicą to ceny od ok. 18 000 EUR, a żeby cena Polska wyszła 30 000 zł to handlarz by musiał kupić go za max. 6 000 EUR (bezwypadkowy, zadbany) - a to raczej mission impossible.
Także jeśli nie chcesz się naciąć - nie patrz za bardzo na otomoto, tylko bardziej na mobile.de i autoscout24.de
Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
http://www.samochodyzdanii.pl - poradnik.
tomekdk
Zaawansowany
 
Posty: 520
Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą
    Sezon wycieczek na wędrówki górskie trwa. Wielu turystów pokonuje autem setki kilometrów, aby dojechać do celu. Droga często jest bardzo wymagająca, głównie ze względu na liczne ostre zakręty, ...
    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili