Honda Civic - żarówki pozycyjne

Honda Civic - żarówki pozycyjne

12 Gru 2016, 20:48

Witam. Na wstępie zaznaczę, że jestem totalnym laikiem w kwestiach technicznych samochodu. Otóż w mojej Hondzie Civic (Sedan, 2000 r) prawdopodobnie przepaliła się prawa żarówka od przednich świateł pozycyjnych (po ich włączeniu po prostu prawe pozycyjne nie świeci się, mijana i drogowe normalnie działają). Czy może mi ktoś podać jaki typ żarówki mam kupić? (najlepiej link), z tego co znalazłem w necie to ma być to typ W5W? Pozdrawiam!
robert93
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 09 11 2016
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: 1.4 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Honda Civic - żarówki pozycyjne

13 Gru 2016, 10:26

robert93 napisał(a):z tego co znalazłem w necie to ma być to typ W5W
Dokładnie takie potrzebujesz do swoich przednich świateł pozycyjnych (najlepiej wymieniać obie nie będzie wtedy różnicy wświeceniu między jedną a drugą).
Tu masz link do Philips White Vision W5W http://allegro.pl/zarowki-philips-white ... 71738.html i np. Osram Cool Blue Intense http://allegro.pl/zarowki-osram-cool-bl ... 57624.html. Pierwsze tańse i te bym wybrał jedne i drugie świecą ładnie na biało.

Tu masz zestawienie wszystkich żarówek w swoim samochodzie (Honda Civic 1996 - 2000) :)
- Światła pozycyjne przód: W5W
- Światła pozycyjne tył: P21/5W
- Świtała krótkie: H4
- Światła drogowe: H4
- Kierunkowskazy przednie: P21W
- Kierunkowskazy tylne: PY21W
- Kierunkowskazy boczne: W5W
- Światła cofania: P21W
- Światła stopu: P21/5W
- Światła przeciwmgielne przednie: H3
- Światła przeciwmgielne tylne: P21W
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej: C5W
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3291
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Honda Civic - żarówki pozycyjne

18 Gru 2016, 16:54