Honda Jazz problem z półosią

Honda Jazz problem z półosią

03 Sie 2016, 19:23

Witam wszystkich,
Niestety po zakupie autka (Honda Jazz 1.2 rocznik 2003) zauważyłem dziwne wibracje. Jeździłem dalej bo powiedziano mi że to efekt założenia nowych opon. Niestety w serwisie okazało się, że to uszkodzony kołnierz półosi :( - tak się wyraził mechanik. Jednak nie podjął się naprawy, bo jego zdaniem nie są dostępne. Polecił szukać używanych. Skąd zdobyć takie półosie? Dodam że nie mam doświadczenia w dziedzinie motoryzacji, więc ew. zakup takiej części na własną rękę odpada.
Pozdrawiam.
gregblack
Obserwowany

Auto: Honda Jazz
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2003

Re: Honda Jazz problem z półosią

03 Sie 2016, 20:09

Nie wiem jak możemy Ci pomóc . Gdybyśmy mieli Twoje auto na forumowym warsztacie , widzieli na własne oczy gdzie leży problem , widzieli co potrzeba to pewnikiem byśmy znależli część ( nową lub używaną ) i wymienili . Tobie pozostaje poszukać innego mechanika który podejmie się naprawy łącznie ze sprowadzeniem części. Na jednym warsztacie świat się nie kończy. Pamiętaj że zawsze możesz ze swoim problemem odwiedzić ASO.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Honda Jazz problem z półosią

04 Sie 2016, 11:11

gregblack napisał(a): Polecił szukać używanych. Skąd zdobyć takie półosie? Dodam że nie mam doświadczenia w dziedzinie motoryzacji, więc ew. zakup takiej części na własną rękę odpada.
Poszukaj na allegro u ludzi którzy sprzedają części do twojego modelu hondy. Popytaj ich.

Ja bym podjechał jednak jeszcze do innego warsztatu na diagnozę.
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3290
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne