Hyundai i20 2012 salon

Hyundai i20 2012 salon

05 Paź 2016, 18:00

Witam

Wstępnie jestem zdecydowany na zakup używanego hyundaia i20 z salonu.
Rocznik 2012, lpg, samochód po flotowy (jak mówią w salonie jeżdżony w mieście z punktu A do B, stała trasa)
W środku wygląda jak nówka, ma kilka plam na siedzeniu, ale nie widać ryś ani otarć.

Jednak posiada on trochę rdzy na tylnej klapie (podobno wada fabryczna modelu i20 z roczników do 2012r).
Gość z salonu mówił ,że usuną to w ramach gwarancji, jednak dopiera gdy zdecyduje się na zakup, czyli po podpisaniu umowy.

Co myślicie na ten temat, ja osobiście jestem trochę nie ufny i wolałbym ,że by usunęli to przed podpisaniem umowy.
Z drugiej strony to w końcu salon i raczej nie powinni mnie oszukać.

Dostałem też całą historię serwisowania i w ostatnim roku 2015 i 2016 naprawdę bardzo dużo rzeczy było wymienionych np.
- amortyzatory tylne i przednie,
- akumulator,
- szczęki hamulcowe, klocki, tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła
- świece zapłonowe

Co o tym myślicie, auto ma przebieg 150 tys. km, koszt 23 tys zł.
Abihabi87
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 08 Lip 2015, 15:02
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Fiat Saicento
Silnik: 900
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1998

Re: Hyundai i20 2012 salon

05 Paź 2016, 19:05

"Dostałem też całą historię serwisowania i w ostatnim roku 2015 i 2016 naprawdę bardzo dużo rzeczy było wymienionych np.
- amortyzatory tylne i przednie,
- akumulator,
- szczęki hamulcowe, klocki, tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła
- świece zapłonowe"
Standardowe podzespoły serwisowe, jak przy tym przebiegu, a nawet i nie, jak amorki już padły.
A zużycie sprzęgła świadczyć może też o tym, że właśnie ktoś po mieście głównie latał. Jak ktoś w 4 lata - 4,5 roku zrobił 150 000 km ... to nieźle musiał jeździć, samochód pewnie przedstawiciela handlowego.

I kupujesz i20 pierwszą edycję ... później był polift ... i jest już nowa wersja, także jeśli chcesz go trzymać na krótki okres, to nie ma co, bo średni interes przy odsprzedaży będzie, do tego rocznik 2012 ... pierwsza rejestracja była gdzieś pewnie na początku roku, zaraz mamy 2017 ... i 5-latek.

Tak, ta rdza to znana wada. Zawsze można zrobić adnotację w umowie, że usuną rdzę przed wydaniem samochodu.

A jaka wersja wyposażenia?
Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
www.samochodyzdanii.pl
tomekdk
Aktywny
 
Posty: 423
Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.

Re: Hyundai i20 2012 salon

05 Paź 2016, 20:25

z karty serwis co dostałem, zaczyna się od daty 10 październik 2013 "przygotowanie nowego samochodu" - stan licznika 10 km.

Mam też do niego dostać opony zimowe.

Odnośnie wyposażenie to daje link do oferty sprzedaży:
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-i20-na ... 5f2fa7429a
Abihabi87
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 08 Lip 2015, 15:02
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Fiat Saicento
Silnik: 900
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1998

Re: Hyundai i20 2012 salon

05 Paź 2016, 21:57

A to wersja po liftingu jest, także problem rdzy teoretycznie powinien być rozwiązany.

No to jeszcze lepiej z tym przebiegiem, jak ktoś 50 000 km rocznie robił.
Ciekawe kiedy ten gaz założony, bo jak od początku, to trochę już przejechał.
Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
www.samochodyzdanii.pl
tomekdk
Aktywny
 
Posty: 423
Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.

Re: Hyundai i20 2012 salon

06 Paź 2016, 15:49

Z tego co mówili w salonie to wersja z przed liftingu.
Gaz założony fabrycznie.

Ja dodam ,że miesięcznie będę jeździł nie więcej niż 500 km, głownia praca - dom.
Więc za ewentualne naprawy w przyszłości odbije sobie na tym gazie.
Tak myślę ,że na 4-5 lat by go kupił może więcej jak będzie się sprawować dobrze.

Co myślicie warto, może jeszcze z ceny trochę zjadą.
Ewentualnie ile mogę rabatu dostać lub ile się dostaje za takie auta ?
Abihabi87
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 08 Lip 2015, 15:02
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Fiat Saicento
Silnik: 900
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1998

Re: Hyundai i20 2012 salon

06 Paź 2016, 17:08

Negocjuj mocno cenę, bo więcej niż 20 tysięcy wart nie jest i wtedy możesz brać :)
Petento
Początkujący
 
Posty: 120
Rejestracja: 19 Paź 2014, 15:03
Auto: VW Polo
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Moto Session 2016 / relacja Moto Session 2016 / relacja
    Lubelskie Święto Motoryzacji to coroczne targi Moto Session. W tym roku również je odwiedziliśmy żeby pokazać Wam zdjęcia z tej motoryzacyjnej imprezy. Na targach można było pooglądać nowe modele samochodów ...

  • Re: Hyundai i20 2012 salon

    06 Paź 2016, 17:28

    1. To jest wersja po liftingu
    2. W silniku 1,2 trzeba uważać na katalizator - w niektórych egzemplarzach potrafił się rozsypać, a jego części jakimś cudem lądowały w silniku (nie da się jakoś temu zapobiec)
    3. W białym lakierze trzeba sprawdzić ranty drzwi oraz pod uszczelkami czy się nie czai korozja
    dzida
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 12129
    Zdjęcia: 45
    Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
    Miejscowość: Biłgoraj
    Prawo jazdy od: 05 05 2008
    Auto: Lexus IS 200
    Silnik: 2,0 R6 155KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000
     
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód