Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDI 113KM 4x4

Hyundai Santa Fe I 2.0 CRDI 113KM 4x4

03 Mar 2015, 17:45

Zakupiłem taki samochód jak w temacie i podczas zakupu przy sprawdzania napędu po wjechaniu w śnieg wszystko działało okey. Dziś z ciekawości czy samochód sobie poradzi zjechałem w dolinę po mokrej trawie i chciałem ruszyć do góry i zaczęły buksować tylko przednie koła, a tył nawet nie drgnął mimo wielu prób i trzeba było sięgnąć po pomoc ciągnika. Po wyciągnięciu auta na błotnistą drogę na równinie chciałem zabuksować i tył się załączył (próbowałem kilka razy do przodu i do tyłu - zawsze działał). Czy jest to normalne zachowanie? Samochód jest z 2002 roku czyli ma teoretycznie stały napęd na 4 koła. Czy to może być wina wiskotyku? Nie posiada on LSD
hyundai501
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 03 Mar 2015, 17:35
Auto: Hyundai

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co to jest Defensive Driving? Co to jest Defensive Driving?
    Amerykanin Chris Imhoff z National Safety Council jako pierwszy sformułował reguły "Defensive Driving" (DD), czyli jazdy defensywnej. Pierwszy kurs DD zorganizowano w USA w 1964 roku. Od 50 lat w krajach anglosaskich oraz ...
    Rolling Barrier System - obrotowe beczki na drodze Rolling Barrier System - obrotowe beczki na drodze
    "Rolling Barrier System" to w skrócie obrotowe beczki na drodze system ten opracowała koreańska firma ETI. Jest to bariera drogowa złożona z obrotowych beczek, które mają bardzo duże możliwości pochłaniania ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Audi TT quattro sport concept, tył
      Mitsubishi Eclipse
      Porsche Cayenne - Track Day
      Skoda Fabia R5 vs. Skoda 130 RS