Impreza GD vs E46 za 12 000 zł - koszta eksploratacji

Impreza GD vs E46 za 12 000 zł - koszta eksploratacji

21 Kwi 2016, 08:51

Część wszystkim!
Moje pytanie jest takie jak w tytule. Poszukuję auta do 12 000 zł i padło na te dwa auta (w głowie jest jeszcze acorrd vi i mazda 323f 2.0). Temat dotyczy silników Imprezy GD kombi 2.0 125 Km i e46 też z 2.0 150/170 km (ewentualnie w 2.0d). Interesują mnie koszta eksploratscji, jak wyglądają ceny czesci (już wstępne porównanie z intercarsem robiłem sobie) i ceny robocizny. Wiem, że duża cena jest przy rozrzadzie u Boxera (porównuje części do mojego obecnego volvo 2.5 tdi gdzie na częściach nie oszczędzałem). Co mozecie mi powiedzieć od siebie z autopsji? Bardziej idę w kierunku Subaru.
JSM
Nowicjusz
 
Posty: 30
Rejestracja: 24 Lut 2014, 14:25
Prawo jazdy od: 27 07 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Volvo 850
Silnik: 2.5 TDi 140 Km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Impreza GD vs E46 za 12 000 zł - koszta eksploratacji

23 Kwi 2016, 22:33

Witaj
Mam BMW E46, ale z silnikiem 2.0 czterocylindrowym.
Części typu amortyzatory czy sprężyny w cenie zwykłej. Nic szczególnego.
Drożej jest z wahaczami, bo są aluminiowe. Nie wiem jak Subaru, ale w BMW masz tylny napęd, więc dochodzą takie części jak podpory wału, łącznik elastyczny i tylny most, które też mogą być do wymiany.
Do BMW bardzo drogie czujniki, nawet tak gówniane jak poziomu oleju czy temperatury zewnętrznej.
Auto za to ostatnio coraz bardziej popularne, bo E36 już praktycznie zgniły ze starości.
Jak masz jakieś szczegółowe pytania to pytaj śmiało.
jerzye46
Początkujący
 
Posty: 110
Rejestracja: 16 Lip 2015, 01:33
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak jeżdżąc skracamy sobie drogę - jazda na skróty Jak jeżdżąc skracamy sobie drogę - jazda na skróty
    Jazda wyznaczonym torem wydaje się kierowcom jedną z oczywistych zasad ruchu drogowego. Tymczasem wielokrotnie można zaobserwować niebezpieczne zjeżdżanie samochodów na sąsiedni pas ruchu, zwłaszcza na zakrętach.
    Koniec kręcenia liczników? Koniec kręcenia liczników?
    Z dniem 1 stycznia 2014 r. weszła w życie nowelizacja rozporządzenia Ministra Transportu w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów. Jedną ze zmian jest zobowiązanie stacji kontroli pojazdów do ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Subaru Impreza STI
      Volkswagen Touareg, przód
      Celica 2000 liftback, bok prawy
      WST 1/4 MILI - Dajtki