Instalacja V gen.

Re: Instalacja V gen.

08 Lis 2016, 18:23

Spokojnie do zagazowania. Proste silniki - każda centrala pojedzie do tego dobre wtryskiwacze typu Hercules, Baracuda i reduktor pokrywający moc no i co najważniejsze profesjonalny montaż - 90 % pózniejszego zadowolenia z instalacji LPG. Wszystko też zależy ile chcesz przeznaczyć na instalacje i pamiętaj że tanio nie idzie w parze z profeską.
golfiarz
Początkujący
 
Posty: 191
Rejestracja: 22 Cze 2016, 20:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

Re: Instalacja V gen.

08 Lis 2016, 20:16

W fordach mniej się rozeznaję, ale bym chyba wybrał ten 2,0 silnik do tego minivana. i dobrze dobrana do mocy instalacja i perfekt założona i wyregulowana to klucz w całej zabawie. wtryski faktycznie hercules i baraki, reduktor tur z kme będzie ok. a sterownik to kwestia doboru montażysty.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 269
Rejestracja: 20 Sty 2016, 18:17
Prawo jazdy od: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

Re: Instalacja V gen.

08 Lis 2016, 23:39

1,8 120 KM - tez spokojnie da radę :) zależy ile będziesz jeździć - problemów z gazowaniem tego slinka nie ma - nie daj namówić się tylko na lubryfikacje, bo to zbędny koszt. Instalacja może być Zenit albo coś ze Staga - podzespoły tak jak wyżej.
Piotrek123
Początkujący
 
Posty: 196
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 01 Lut 2016, 21:52
Prawo jazdy od: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

Re: Instalacja V gen.

09 Lis 2016, 20:31

Tak jak pisałem wcześniej każdy z tych silników nadaje się do zagazowania. z racji lepszego przyspieszenia dobrym wyborem jest silnik 2.0 ale 1.8 mu dużo nie ustępuje.
golfiarz
Początkujący
 
Posty: 191
Rejestracja: 22 Cze 2016, 20:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

Re: Instalacja V gen.

11 Lis 2016, 13:07

artur73 napisał(a):No to powiedźcie mi wprost ,czy zagazowalibyście i jaką wtedy instalacją Fodziaka C-Maxa z którąś zwykłą benzynówką (1,6-100KM albo 1,8-120KM lub 2,0 145KM) ???

Czyli wprost oczywiście że bym zagazował, zdecydowanie wole kulture pracy silnika benzynowego niż wysokoprężnego, co za tym idzie cena eksploatacji takiego auta jest dużo niższa niż diesla. Co do dobru pojemności skokowej trzeba pamiętać że czym większą pojemność nie wiąże się z większym spalaniem po prostu stosunek mocy do masy.
djkranc
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 02 Lut 2016, 18:39
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: SKODA FABIA
Silnik: 1.4 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

Re: Instalacja V gen.

11 Lis 2016, 22:58

poszperałem odnośnie silników i ja bym brał jak najbardziej 1.8 lub 2.0 to są stare konstrukcje dobre do gazu w tym modelu produkowane do 2008 roku pózniej zastąpiła je jednostka 1.6 w kilku odmianach mocowych i z turbo z ecoboostem
golfiarz
Początkujący
 
Posty: 191
Rejestracja: 22 Cze 2016, 20:30
Prawo jazdy od: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody
    Polska od lat ma najbardziej zanieczyszczone powietrze w Unii Europejskiej – mówi najnowszy raport NIK. W ponad 90 proc. za ten stan rzeczy odpowiada indywidualne ogrzewanie budynków. Pomimo tego, że samochody ...
    Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat
    Debiut Volkswagena Golfa pierwszej generacji w 1974 roku okazał się początkiem imponujących historii pełnej sukcesów. Od tego czasu wyprodukowano ponad 33 miliony egzemplarzy tego modelu. Na szczególne podkreślenie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili