JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 08:32

Witam,chciałbym się dowiedzieć jak odczytywać logi statyczne? Wrzucę przykładowy LOG z innego forum i jeśli ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi jak na jego podstawie odczytywać logi to będę wdzięczny.

LOG poniżej:

http://vaglog.pl/log_155176.html

http://vaglog.pl/log_155183.html

http://vaglog.pl/log_155182.html

http://vaglog.pl/log_155180.html4
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 18:32

Ogarnąłeś bloki pomiarowe ? Wiesz co tam i jak ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2233
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 19:24

no tak,dużo razy tam patrzyłem jednak problem jest w tym że nie umiem z tej tabelki odczytywać wiesz..znalazłem stronkę z opisami bloków pomiarowych na forum a4 zobacz na link poniżej.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2852 ... e-vag-com/

jednak czy to nie odnosi się przypadkiem tylko jedynie do silników Diesla??
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 20:17

trochę poczytałem w internecie,znalazłem przypadkowego LOGA,chodzi mi o grupę 000, ja go przeanalizuje i opiszę tutaj a Ty powiesz mi czy dobrze to robię okey??

LOG :
http://vaglog.pl/log_224524.html

Chodzi tylko o grupę 000

więc tak pierwsza wartość od lewej to obroty silnika powinny byc od 41-45 (odpowiada wartości 860 do 940 rpm.w tym logu jest 041 - więc jest okey
następnie kąt początku wtrysku powinien być od 124-134 w tym logu jest 127 czy to duże odchylenie od tej normy? i jakie to ma znaczenie?

następnie położenie pedału przyspieszenia być powinno 0 odpowiada wartości 0 % - więc w tym logu jest okey.

następnie dawka wtryskiwanego paliwa powinna być od 15-40 w tym logu jest 013-019 waha się więc nie bardzo wiem dlaczego i na co to wpływa i jaka jest przyczyna i jakie powinny być akceptowalne odchylki.

następnie jest ciśnienie w kolektorze ssącym powinno być od 90-108 w tym logu jest 101.

następnie jest ciśnienie atmosferyczne powinno byc od 183 do 223 w tym logu jest 200.

następnie jest temp. płynu chłodzącego powinna być od 80 - 35 w tym logu jest 063 - więc chyba jest coś nie tak bo nie mieści się w tej normie.

następnie jest temp w kolektorze ssącym powinna być 182 do 50 w tym logu jest 129. mieści się w normie więc jest okey?

następnie jest temp paliwa powinna być 85-do 170 w tym logu waha się ona - ale mieści się w normie.

następnie ostatnie okienko to masa powietrza (maf) przepływomierz powinno być od 70 do 126 odpowiada 230 do 420 mg/skok w tym przypadku jest 138 i waha się więc tutaj widać że coś jest nie tak no nie? jakie są przyczyny tego że w każdej z tych grup te wartości się wahają???
Proszę znajdz czas i odpowiedz mi na pytania które zadałem,dziękuję.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana
    Wszechstronny SUV marki Dacia przybiera nową szatę miejskiego stylu. Dzięki starannie dobranym elementom wystroju zewnętrznego Duster Blackshadow nie pozostanie niezauważony. Wyróżnia go między innymi krata wlotu powietrza ...
    Jak podjeżdżać na wzniesienia i bezpiecznie z nich zjeżdżać? Jak podjeżdżać na wzniesienia i bezpiecznie z nich zjeżdżać?
    Poruszanie się po ulicach miast przypomina często wyprawę w trudno dostępny teren. Wysokie krawężniki, koleiny, dziury na drodze mogą być wyzwaniem nawet dla doświadczonych offroadowców. Zauważyli to producenci samochodów ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili