JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 08:32

Witam,chciałbym się dowiedzieć jak odczytywać logi statyczne? Wrzucę przykładowy LOG z innego forum i jeśli ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi jak na jego podstawie odczytywać logi to będę wdzięczny.

LOG poniżej:

http://vaglog.pl/log_155176.html

http://vaglog.pl/log_155183.html

http://vaglog.pl/log_155182.html

http://vaglog.pl/log_155180.html4
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 355
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 18:32

Ogarnąłeś bloki pomiarowe ? Wiesz co tam i jak ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2180
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 19:24

no tak,dużo razy tam patrzyłem jednak problem jest w tym że nie umiem z tej tabelki odczytywać wiesz..znalazłem stronkę z opisami bloków pomiarowych na forum a4 zobacz na link poniżej.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2852 ... e-vag-com/

jednak czy to nie odnosi się przypadkiem tylko jedynie do silników Diesla??
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 355
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 20:17

trochę poczytałem w internecie,znalazłem przypadkowego LOGA,chodzi mi o grupę 000, ja go przeanalizuje i opiszę tutaj a Ty powiesz mi czy dobrze to robię okey??

LOG :
http://vaglog.pl/log_224524.html

Chodzi tylko o grupę 000

więc tak pierwsza wartość od lewej to obroty silnika powinny byc od 41-45 (odpowiada wartości 860 do 940 rpm.w tym logu jest 041 - więc jest okey
następnie kąt początku wtrysku powinien być od 124-134 w tym logu jest 127 czy to duże odchylenie od tej normy? i jakie to ma znaczenie?

następnie położenie pedału przyspieszenia być powinno 0 odpowiada wartości 0 % - więc w tym logu jest okey.

następnie dawka wtryskiwanego paliwa powinna być od 15-40 w tym logu jest 013-019 waha się więc nie bardzo wiem dlaczego i na co to wpływa i jaka jest przyczyna i jakie powinny być akceptowalne odchylki.

następnie jest ciśnienie w kolektorze ssącym powinno być od 90-108 w tym logu jest 101.

następnie jest ciśnienie atmosferyczne powinno byc od 183 do 223 w tym logu jest 200.

następnie jest temp. płynu chłodzącego powinna być od 80 - 35 w tym logu jest 063 - więc chyba jest coś nie tak bo nie mieści się w tej normie.

następnie jest temp w kolektorze ssącym powinna być 182 do 50 w tym logu jest 129. mieści się w normie więc jest okey?

następnie jest temp paliwa powinna być 85-do 170 w tym logu waha się ona - ale mieści się w normie.

następnie ostatnie okienko to masa powietrza (maf) przepływomierz powinno być od 70 do 126 odpowiada 230 do 420 mg/skok w tym przypadku jest 138 i waha się więc tutaj widać że coś jest nie tak no nie? jakie są przyczyny tego że w każdej z tych grup te wartości się wahają???
Proszę znajdz czas i odpowiedz mi na pytania które zadałem,dziękuję.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 355
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zimowe porządki w samochodzie Zimowe porządki w samochodzie
    Pierwsze opady śniegu, oblodzone ulice i chodniki oraz mroźne temperatury powinny być wyraźnym sygnałem dla kierowców, żeby przygotować samochód do zimy. Wymiana opon, sprawdzenie układu hamulcowego czy zaopatrzenie ...
    Obłożona szlachetnym drewnem kierownica Obłożona szlachetnym drewnem kierownica
    Drewniane kierownice są elementem często spotykanym w najdroższych autach klasy premium. Wykonuje się je zwykle metodą podobną do stosowanej przy produkcji uchwytów parasoli – przez gięcie podłużnych kawałków drewna w odpowiednio ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006