JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 08:32

Witam,chciałbym się dowiedzieć jak odczytywać logi statyczne? Wrzucę przykładowy LOG z innego forum i jeśli ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi jak na jego podstawie odczytywać logi to będę wdzięczny.

LOG poniżej:

http://vaglog.pl/log_155176.html

http://vaglog.pl/log_155183.html

http://vaglog.pl/log_155182.html

http://vaglog.pl/log_155180.html4
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 18:32

Ogarnąłeś bloki pomiarowe ? Wiesz co tam i jak ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2247
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 19:24

no tak,dużo razy tam patrzyłem jednak problem jest w tym że nie umiem z tej tabelki odczytywać wiesz..znalazłem stronkę z opisami bloków pomiarowych na forum a4 zobacz na link poniżej.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2852 ... e-vag-com/

jednak czy to nie odnosi się przypadkiem tylko jedynie do silników Diesla??
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: JAK ODCZYTYWAĆ LOGI STATYCZNE?

11 Wrz 2015, 20:17

trochę poczytałem w internecie,znalazłem przypadkowego LOGA,chodzi mi o grupę 000, ja go przeanalizuje i opiszę tutaj a Ty powiesz mi czy dobrze to robię okey??

LOG :
http://vaglog.pl/log_224524.html

Chodzi tylko o grupę 000

więc tak pierwsza wartość od lewej to obroty silnika powinny byc od 41-45 (odpowiada wartości 860 do 940 rpm.w tym logu jest 041 - więc jest okey
następnie kąt początku wtrysku powinien być od 124-134 w tym logu jest 127 czy to duże odchylenie od tej normy? i jakie to ma znaczenie?

następnie położenie pedału przyspieszenia być powinno 0 odpowiada wartości 0 % - więc w tym logu jest okey.

następnie dawka wtryskiwanego paliwa powinna być od 15-40 w tym logu jest 013-019 waha się więc nie bardzo wiem dlaczego i na co to wpływa i jaka jest przyczyna i jakie powinny być akceptowalne odchylki.

następnie jest ciśnienie w kolektorze ssącym powinno być od 90-108 w tym logu jest 101.

następnie jest ciśnienie atmosferyczne powinno byc od 183 do 223 w tym logu jest 200.

następnie jest temp. płynu chłodzącego powinna być od 80 - 35 w tym logu jest 063 - więc chyba jest coś nie tak bo nie mieści się w tej normie.

następnie jest temp w kolektorze ssącym powinna być 182 do 50 w tym logu jest 129. mieści się w normie więc jest okey?

następnie jest temp paliwa powinna być 85-do 170 w tym logu waha się ona - ale mieści się w normie.

następnie ostatnie okienko to masa powietrza (maf) przepływomierz powinno być od 70 do 126 odpowiada 230 do 420 mg/skok w tym przypadku jest 138 i waha się więc tutaj widać że coś jest nie tak no nie? jakie są przyczyny tego że w każdej z tych grup te wartości się wahają???
Proszę znajdz czas i odpowiedz mi na pytania które zadałem,dziękuję.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Zdjęcia: 51
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    W trudnych warunkach liczą się ułamki sekund W trudnych warunkach liczą się ułamki sekund
    Zima trzyma, a drogowcy nie zawsze nadążają z odśnieżaniem. Samochody z napędem na dwie osie są wtedy bardzo przydatne, choć napęd na cztery koła wynaleziono z myślą o pojazdach wojskowych, by umożliwić im poruszanie się ...
    Drift kontrolowany z najwyższą prędkością Drift kontrolowany z najwyższą prędkością
    Nissan ustanowił rekord świata Guinnessa w kategorii driftu z najwyższą prędkością. Specjalnie przygotowany NISSAN GT R NISMO z roku modelowego 2016 wszedł w poślizg kontrolowany przy prędkości 304,96 km/h. Masato Kawabata, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Seat Ateca, bok
      1/4 mili Bemowo
      Fiat Freemont Cross
      Car audio, video 2007