Polonez 1.6Gli - Nie odpala

01 Wrz 2008, 21:59

Witam! Mam problem z poldkiem. Posiadam Poloneza 1.6Gli z gazem rocznik 96. Zawsze odpalał bez problemu jednak niedawno przestał. Nie mogę go odpalić ani na gazie ani na benzynie. Rozrusznik kręci jak szalony, pompka podaje paliwo, prądy w porządku świece też iskrę mają porządną jednak nie chce zapalić. Gdy odkręcę pokrywę z filtra powietrza i kapnę mu benzyny to powoli i ciężko odpala. A co ciekawe że jest kilka dni że pali bez problemu a po chwili znów pojawia się problem. W czasie jazdy samochód niema żadnych problemów. Może miał ktoś taki problem lub wie co to może być. Proszę o poradę bo ja już nie wiem.
PawelK
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • 02 Wrz 2008, 13:59

    Sprawdz,czy na samym wtryskiwaczu jest paliwo.Być może,że zatarł się wtryskiwacz(jeżeli po przełaczeniu zasilania na gaz,wyłacza ci się pompka paliwa,to jest to najbardziej prawdopodobne).
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    03 Wrz 2008, 21:05

    Dziękuję za porady ale udało mi się rozwiązać ten problem i naprawić samochód.
    PawelK
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    04 Wrz 2008, 08:46

    Fajnie by było,jakbyś napisał co było przyczyną i jak naprawiłeś.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    04 Wrz 2008, 20:29

    Pod filtrem powietrza jest pierścień aluminiowy który był oberwany na jednej szpilce przez co był luźny i silnik ciągnął "lewe" powietrze. Po zmianie tego (50zł i bardzo ciężko dostać) silnik pali na "dyk" obojętnie czy to gaz czy benzyna. Zanim do tego doszedłem (kto by pomyślał że to taka w sumie głupotka) przeleciałem całą elektronikę. Pozdrawiam i dzięki za poradę. Z tego co widać przyczyn z powodu których silnik nie może odpalić może być wiele.:)
    PawelK
    Nowicjusz
     
    Posty: 6