Jak sprawdzić moc silnika?

Jak sprawdzić moc silnika?

20 Wrz 2006, 19:08

mam pytanie, jak sprawdzić moc silnika, ale chodzi mi o jakieś numery kolory ale nie w hamowni, nic nie chce miec wspólnego z servisami, tylko jakoś po numerze nadwozia sie nie da? help:) chodzi o FORDa MONDEO 2001:)
pavel2004
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 20 Wrz 2006, 18:23

Re: Jak sprawdzić moc silnika?

20 Wrz 2006, 22:19

można sprawdzić w serwisie po nr VIN ile silnik ma mocy i z jakim wyposarzeniem wyszedł z fabryki
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 755
Rejestracja: 23 Kwi 2006, 20:59
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

Re: Jak sprawdzić moc silnika?

21 Wrz 2006, 21:03

Jak wiesz jaką masz pojemność to można też zawęzić poszukiwania sprawdzając z jaką moca takie silniki wychodziły ;)
Pozdro. Kacper
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 2077
Zdjęcia: 3280
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Jak sprawdzić moc silnika?

22 Wrz 2006, 00:06

a tu masz odpowiedź na swoje pytanie.
http://www.forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=487
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 755
Rejestracja: 23 Kwi 2006, 20:59
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

Re: Jak sprawdzić moc silnika?

24 Wrz 2006, 15:36

podaj kod silnika i pojemność to sprawde i odpisze
general
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 24 Wrz 2006, 15:24

Re: Jak sprawdzić moc silnika?

24 Wrz 2006, 15:40

jakie pytanie. jedz na hamownie i wszystko Ci powiedza.
smerfetka
Początkujący
 
Posty: 55
Rejestracja: 09 Sie 2006, 22:51
Miejscowość: Gogolin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Instalacje LPG i ich generacje Instalacje LPG i ich generacje
    Czytając ten artykuł dowiesz się jakie są obecnie stosowane generacje instalacji LPG oraz jakie rodzaje zbiorników na gaz można montować w samochodach. Zaczynamy do Gazowych Układów Zasilania (GUZ) pierwszej ...
    Pickup ŠKODA FUNstar Pickup ŠKODA FUNstar
    Nowy samochód marzeń 23 stażystów ze Szkoły Zawodowej ŠKODA Auto to zuchwały Pickup ŠKODA FUNstar. Koncepcja tego pojazdu, opartego na nowej ŠKODZIE Fabia, jest rezultatem projektu "samochód ...

  • Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    24 Wrz 2006, 16:20

    general napisał(a):podaj kod silnika i pojemność to sprawde i odpisze


    w tym linku który podałem są wyszczegulnione silniki razem z ich mocą.
    pozdro 8)
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 755
    Rejestracja: 23 Kwi 2006, 20:59
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:04

    mój silnik ma 2.0 pojemności i jest napisane na obudowie Duratorq diesel... no nie wiem gdzie mam szukać tych cyfr i liter.... naprowadzcie mnie gdzie jest napisany ten kod po którym mozna odczytać moc...
    pavel2004
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 20 Wrz 2006, 18:23

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:34

    a w dowodzie rejstracyjnym nie masz napisane ile masz KW??
    smerfetka
    Początkujący
     
    Posty: 55
    Rejestracja: 09 Sie 2006, 22:51
    Miejscowość: Gogolin

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:39

    no mam, ale chodzi o to ze to chyba sfałszowane, albo ktoś sie pomyslił, bo nie wierze ze mam tylko 90 koni jak mialem samochód który miał 101 KM i ten idzie jak rakieta... chyba logiczne co nie:)? jak mam szukać i gdzie tych kodów i numerów i jakich numerów jeszcze raz .... ? help me:)
    pavel2004
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 20 Wrz 2006, 18:23

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:41

    to jest kombi??
    smerfetka
    Początkujący
     
    Posty: 55
    Rejestracja: 09 Sie 2006, 22:51
    Miejscowość: Gogolin

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:50

    Sedan 2001 rok,
    pavel2004
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 20 Wrz 2006, 18:23

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:52

    jesli to jest sedan Duratorq diesel 2,0 to ma 116KM
    smerfetka
    Początkujący
     
    Posty: 55
    Rejestracja: 09 Sie 2006, 22:51
    Miejscowość: Gogolin

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 12:55

    no tak, i ja te tak myśle.... no ale ma napisane w brifie 66 Kw czyli 90 KM no i chce dowód w postaci właśnie jakiś numerów, mozesz mi podpowiedzieć jakie to numery powinny być i gdzie ich szukać? wiem ze diesel ma inny moment obrotowy i ze to równiez moze być 90 KM ale che dowód:) taki juz jestem:) jak potem sprzedać takie auto, nikt mi nie uwierzy na słowo:) ze ma 116 KMbo napisane jest 90 km:)
    pavel2004
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 20 Wrz 2006, 18:23

    Re: Jak sprawdzić moc silnika?

    25 Wrz 2006, 15:44

    Jak w dowodzie tak pisze, to nie bedziesz miał przeciez pewnosci jak jest naprawde po rozszyfrowaniu jakichkolwiek numerów. Jedź na hamownie, będziesz miał przynajmniej w 100% wiedział co masz obecnie pod maską.
    Pozdro.
    arek_89
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 903
    Rejestracja: 17 Maj 2006, 20:51
    Miejscowość: Małopolska
     
    • Warto przeczytać
    • Suzuki GSX-R, start
      X Jubileuszowy Zlot Porsche Club Polska
      Fiat Albea
      Opel GTC Concept 2013 16
      Car audio, video 2007