Jak umyć silnik?

Jak umyć silnik?

09 Maj 2009, 14:31

Witam! Jakis czas temu mialem wymiane uszczelki pod glowica. Oczywiscie caly silnki i skrzynia pod spodem sa mocno "spocone" i chcialem sie dowiedziec jak to umyc. I jeszcze chcialem sie dowiedziec czy taki olej po kilku tygodniach nie powinien sie przepalic i zniknac? I prosze nie smiejcie sie bo jestem nowy i zielony kompletnie w temacie:p
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez balanz, 10 Maj 2009, 21:17, edytowano w sumie 1 raz
balanz
Nowicjusz

09 Maj 2009, 14:36

Do mycia silników są specjalne preparaty,które można kupić nawet w markecie i w sklepach motoryzacyjnych.Oczywiście warto wybrać te markowe,mimo,że są droższe od poniektórych,mniej znanych.
Oczywiście nie każdy silnik można myć w ten sposób - elektronika i elektryka nie lubią wody...A jeżeli możesz myś swój samochód,to musisz pamiętać o osłonięciu elementów układu zapłonowego,wyjąć akumulator(lub również go osłonić).
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1141
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

09 Maj 2009, 15:07

Nie wiem jak teraz, ale zdaje się że w bazie PKS myją gorącą wodą pod ciśnieniem, ale to trzeba by było wszystkie delikatne rzeczy wymontować, bo woda ma jakieś 90 stopni a ciśnienie takie że słyszałem z opowieści jak wywaliło przerdzewiałą blachę w Starze.
wolfenstein
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001

09 Maj 2009, 22:02

w autobusach to moga tym myc ale nie w aucie benzynowy silnik, spróbuj tam swoja audi prysnac to podejrzewam ze daleko nie dojedziesz
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany

Miejscowość: Czarna Ziemia

29 Maj 2009, 19:56