Jaką kupić tubę?

Jaką kupić tubę?

22 Kwi 2010, 07:57

Witam, za kilka dni będę właścicielem Renault Clio 3 (rok2006) Chciał bym kupić jakąś tubę do 300zł lecz kompletnie nie wiem jaką. Na innym forum, ludzie polecają jakieś skrzynki lecz nie wiem za bardzo co to jest. Wiem że tuba musi mieć wbudowany zasilacz.
Jestem totalnie zielony w sprawie sprzętu audio w samochodzie i dlatego zwracam się do Was.

Proszę o podawanie linków co byście zakupili na moim miejscu za 300zł

radioodtwarzacz posiadam taki: JVC KD-G3 [link wygasł]
Ostatnio edytowany przez vegas, 25 Kwi 2010, 22:08, edytowano w sumie 1 raz
vegas
Nowicjusz

Miejscowość: Stalowa Wola

Re: Car audio

25 Kwi 2010, 18:34

300 zł to trochę słabo. W celu podłączenia "dużego" głośnika potrzebujesz jakiś wzmacniacz.
Do podłączenia wzmacniacza - komplet kabli. Z tego co piszesz to na innym forum polecają Ci obudowy w kształcie innym niż walec - bo te ze swojej natury nie grają ładnie.
Gdybyś mial chociaż 450 zł to już by można coś sklecić. Bo tak liczmy gdzieś 50 zł zestaw kabli jakiś przeciętny, 150 - 200 zl wzmacniacz. I do tego skrzynia z glośnikiem.
adoado0
Nowicjusz

Re: Jaką kupić tubę?

27 Kwi 2010, 09:17

No cóż, mając do dyspozycji 300zł można kupić sprzęt pokroju VoiceKraft i się zmieścić w takiej kwocie. Jak jesteś zainteresowany podam kilka linków na "w miarę" grający sprzęt

http://interdigital.pl/?id=14&catID=32 <-- kable, wzmacniacz
http://interdigital.pl/?id=14&catID=29 <-- tuby, skrzynie
hassim
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    System otwierania samochodu aplikacją na telefon System otwierania samochodu aplikacją na telefon