Jaki radioodtwarzacz???

jaki radioodtwarzacz???

28 Sie 2008, 10:39

Witam serdecznie.Mam 300 zł chciałbym sobie sprawić jakiś radioodtwarzacz kompletnie sie na tym nie znam głównie chodzi mi o jakość dźwięku co prawda oglądałem już kilka modeli peiyinga
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł] [link wygasł]
[link wygasł]
ale nie wiem który z tych radioodtwarzaczy jest najlepszy.Bardzo bym prosił osoby które naprawdę się na tym znają o wyrażenie opini być może macie jakieś lepsze propozycje w tych pieniądzach jeżeli tak to proszę o poradę aha
zależy mi żeby było wejście na kartę pamięci.Pozdrawiam
poziom88
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 28 Sie 2008, 10:09

Re: jaki radioodtwarzacz???

28 Sie 2008, 21:56

Z tych podanych przez ciebie wybrałbym na pewno Blaupunkta. Jakość dźwięku będzie na nim lepsza niż na Peiyngu.
Do 300 zł to chyba będzie najlepszy wybór.
A jeżeli naprawdę zależy ci na jakości dźwięku, to polecam nagrywanie muzyki na audio CD, a nie na mp3 ani na kartę pamięci.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 05 Sie 2007, 20:52

Re: jaki radioodtwarzacz???

29 Sie 2008, 11:00

Kolego bryza jakość odtwarzanej muzyki nie zależy od tego na czym ją mamy tylko jaki element przetwarzająco-wzmacnijący znajduje sie w naszym odtwarzaczu.

Ja poleciłbym Ci ze swojego doświadczenia taki radiodtwarzacz dobrej firmy o dobrych parametrach, na tranzystorach typu mosfet , o dość dużej mocy ładnie wyglądający i o zadowalającej jakości dzwięku a w dodatku w dobrej cenie.

[link wygasł]

Polecam ten model oczywiście nie musisz kupować akurat od tego sprzedawcy.
maxidig
Początkujący
 
Posty: 67
Rejestracja: 14 Maj 2008, 18:26
Miejscowość: Toruń

Re: jaki radioodtwarzacz???

29 Sie 2008, 11:21

[quote="maxidig"]Kolego bryza jakość odtwarzanej muzyki nie zależy od tego na czym ją mamy tylko jaki element przetwarzająco-wzmacnijący znajduje sie w naszym odtwarzaczu./quote]

Jakość dźwięku NA PEWNO będzie lepsza na audio cd niż na cd z nagraniem mp3. Nawet gdy mp3 jest w jakość 320kbps.

Co do radyjka, to zgadzam się. Bardzo fajne. tyle tylko że nie ma wejścia na kartę SD, a na tym podobno zależy koledze który założył ten temat.
Ale ja osobiście też bym wolał kupić tego Pioneera niż Blaupunkta.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 05 Sie 2007, 20:52

Re: jaki radioodtwarzacz???

29 Sie 2008, 11:48

Zapewniam Cie że obecna technika cyfrowa jest w stanie zakodować w formatach stratnych dźwięk z jakością niekiedy przewyższającą dźwięk zakodowany w formacie .wav.

Jeśli nie dysponujemy przetwornikiem dźwięku wyższej klasy a dysponuje się złączem USB w odbiorniku można zastosować Jpoda jako głowny prztwornik dzwięku podający sygnał na wzmacniacz naszego odtwarzacza.

Takie rozwiazanie stosuje się obecnie w wielu autach wysokiej klasy gdzie dla estetyki montuje się już w aucie złącze usb.
maxidig
Początkujący
 
Posty: 67
Rejestracja: 14 Maj 2008, 18:26
Miejscowość: Toruń

Re: jaki radioodtwarzacz???

29 Sie 2008, 12:20

Ja proponuję wrzucić do odtwarzacza płytkę z tym samym utworem w formacie .cda i w formacie .mp3 i posłuchać obydwu. Jeżeli posiadamy średniej klasy odtwarzacz, to powinniśmy zauważyć różnicę w jakości.
A tak w ogóle, to chyba odbiegamy trochę od głównego tematu, więc ja już się więcej nie będę wypowiadał na temat "który format plików jest lepszy":).
Pozdrawiam.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 05 Sie 2007, 20:52
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna? Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna?
    Wytworzenie momentu napędowego to dopiero połowa sukcesu samochodu – moment ten trzeba jeszcze przenieść na koła. By odbywało się to efektywnie i komfortowo, ŠKODA opracowała szeroką ofertę układów napędowych oraz skrzyń ...
    Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą
    Sezon wycieczek na wędrówki górskie trwa. Wielu turystów pokonuje autem setki kilometrów, aby dojechać do celu. Droga często jest bardzo wymagająca, głównie ze względu na liczne ostre zakręty, ...

  • Re: jaki radioodtwarzacz???

    29 Sie 2008, 13:00

    jest jakaś różnica między PIONEER DEH-2000MP/2000MPB/2020MP a PIONEER DEH-3000MP bo w cenie napewno
    poziom88
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 28 Sie 2008, 10:09

    Re: jaki radioodtwarzacz???

    29 Sie 2008, 13:11

    DEH 3000 ma jedno wyjście RCA.
    DEH 2000 , z tego co wiem, nie ma żadnego wyjścia RCA

    Poza tym nie ma już chyba więcej różnic.
    Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
    Bryza
    Początkujący
     
    Posty: 109
    Rejestracja: 05 Sie 2007, 20:52

    Re: jaki radioodtwarzacz???

    29 Sie 2008, 16:27

    Tak jak kolega wyżej napisał seria 2xxx nie ma żadnego wejścia RCA natomiast seria 3xxx posiada takie wejście.
    Poza tym seria 2xxx od 3xxx różni się wyglądem panelu, a co do serii 2xxx to poszczególne modele różnią się kolorem podświetlenia przycisków i tak jak wymieniłeś poszczególne modele mamy kolor: czerwony, niebieski i zielony.
    Reszta funkcji i parametrów się pokrywa.
    maxidig
    Początkujący
     
    Posty: 67
    Rejestracja: 14 Maj 2008, 18:26
    Miejscowość: Toruń

    Re: jaki radioodtwarzacz???

    29 Sie 2008, 17:01

    Bryza zgadzam się z tobą nawet na takim radiu jak posiadam w autku mianowice [link wygasł] słychać różnice na cd jest lepszy basik i głośniki lepiej grają oczywiście na tej samej piosence :P ;)
    Luke16
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 785
    Rejestracja: 06 Kwi 2008, 09:49
    Miejscowość: KNZ
    Prawo jazdy od: 12 03 2008
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Megane I phII/Panda
    Silnik: 1.6/1.2
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: jaki radioodtwarzacz???

    02 Wrz 2008, 00:31

    Witam Was drodzy koledzy:) mam do Was takie male pytanko... ktore wg Was lepsze jest radyjko:

    [link wygasł]

    czy

    [link wygasł]

    chce aby w moim seiciaku :lol: dobrze nuta grala... narazie mam jakis kaseciak z bloupunkta, a takze glosniki z tej firmy lecz chcialbym cos mocniejszego... ogolnie w temacie "car audio" jestem zielony i nie wiem czy oprocz radia i glosnikow potrzebuje takze wzmacniacza czy cos...:D

    Z gory dzieki za odpowiedz :lol:
    PawianoweOko
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 02 Wrz 2008, 00:24
    Miejscowość: Tychy

    Re: jaki radioodtwarzacz???

    02 Wrz 2008, 20:00

    Z tych dwóch, ja wybrałbym JVC. Jak na moje ucho:) JVC gra ładniej. Sprawdzałem to na tych samych głośnikach. Dodatkowo, w JVC masz wyjście RCA, które przyda ci się gdybyś chciał podłączyć jakiś wzmacniacz. Poza tym, JVC ładniejszy jest, ale to moja opinia :). Pioneer wygląda ładnie, ale tylko na tych zdjęciach, w rzeczywistości jest brzydki:P.
    Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
    Bryza
    Początkujący
     
    Posty: 109
    Rejestracja: 05 Sie 2007, 20:52

    Re: jaki radioodtwarzacz???

    02 Wrz 2008, 23:00

    dzieki wielke:D jvc tez mi sie bardziej podoba;P hehe;D a jakie bys mi polecil do tego glosniki?? tak do 200 zl:D
    PawianoweOko
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 02 Wrz 2008, 00:24
    Miejscowość: Tychy
     
    • Warto przeczytać
    • Fabryka VW w Wolfsburgu, Volkswagen Golf 7
      Honda Civic Type R Prototype, przód, 2017
      Rage-Race 2010
      Audi Q1 Compact SUV - widok z boku