Jaki samochód kupić? Lexus vs Hyundai vs Subaru!

Jaki samochód kupić? Lexus vs Hyundai vs Subaru!

11 Lut 2016, 19:18

Witam bardzo serdecznie, na początku chciałbym się przedstawić, mam na imię Kuba, mam 21 lat i kocham motoryzację w każdej postaci. Z zawodu jestem informatykiem i staram się połączyć te 2 pasje ze sobą. To może tyle o mnie, przejdźmy do konkretów.

Jako iż jestem na kupnie nowego samochodu wybrałem interesujących mnie 3 przedstawicieli różnych marek.
Są to:
- Lexus IS 200 (wersja z manualną skrzynią biegów)
- Hyundai Coupe 2.7 V6
- Subaru Impreza (rocznik 2005)
Wcześniej jeździłem Oplem Astrą G 1.8 DTi, a samochodem, który sprzedałem było BMW E90 320d 2.0. Jako iż moje poprzednie pojazdy były dieslami, chciałbym spróbować czegoś nowego. Pytałem wiele osób odnośnie eksploatacji, awaryjności i ekonomii w tychże autach, jednak zdania były na tyle podzielone, że nie potrafię się określić.

Przeznaczenie każdego z nich to użytkowanie codzienne, trasa/miasto w relacji 50/50. Proszę was drodzy użytkownicy o dobrą radę i opinię odnośnie tych modeli. W ostateczności możecie zaproponować własne typy.

Budżet do 20 000zł, minimum 140KM, sedan lub coupe, w miarę przyzwoite spalanie, manualna skrzynia biegów.

Pozdrawiam!
Grimorth
Obserwowany

Auto: Nie mam

Re: Jaki samochód kupić? Lexus vs Hyundai vs Subaru!

11 Lut 2016, 19:41

Ja bym do tej listy dorzucił Toyotę Celicę, BMW E39 lub E46, szczególnie 3 z 2,5 i większym silnikiem wydaje się wpasowywać w twoje oczekiwania. Lex z 2,0 demonem szybkości nie jest, do tego manual podobno nie jest najwyższych lotów.
Żółtek
Aktywny

Prawo jazdy od: 06 08 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: C5 mk1
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

11 Lut 2016, 20:28

A ja CI powiem, że wszystkie Twoje modele się przewinęły w moich poszukiwaniach z czego Hyundai jako rozsądny, a Subaru jako pożądanie boksera ale wychodzi drogo.