Jaki silnik do VW golfa V ...?

Jaki silnik do VW golfa V ...?

18 Kwi 2011, 18:36

Witam
Zamierzam kupic VW golfa V i tu sie zaczyna problem. Do niedawna byłem pewien zeby kupic diesla z silnikiem 1.9 105 km. Ale ponieważ ceny oleju napedowego drastycznie idą w góre stwierdziłem ze moze lepiej bedzie kupic golfa z silnikiem benzynowym a z czasem załozyc do niego gaz. Chciałbym zeby miał około 100 km może byc i wiekszy ale zeby był z rozsądnym spalaniem...:)
Jaki silnik polecacie pamietając o tym zeby nie był za bardzo awaryjny a w razie awarii zeby nie było jakis kosmicznych kosztów, zeby było rozsądne spalanie i z czasem mozliwosc załozenia instalacji lpg (jaki koszt instalacji do silnika który polecacie)
a po za tym co myslicie o silniku 1.6 fsi 115km lub 2.0 fsi 150 km mozna do nich załozyc gaz?
jesli tak to jaki koszt?
Prosze o wasze opinie, najlepiej opinie urzytkowników
pozdrawiam

Ps
Nie znalazłem tu takiego tematu a wiem ze nie jednej osobie sie przyda...
slawek310011
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Kwi 2011, 18:14
Miejscowość: kuj-pom

Re: Jaki silnik do VW golfa V ...?

20 Kwi 2011, 10:57

Silnik 1.9 TDi to dobra konstrukcja. Jeśli mocy okaże się za mało, zawsze można programem zwiększyć do ok. 140KM. Silnik 2.0 TDi dopiero po 2006 roku.
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Rejestracja: 28 Lis 2009, 16:23
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

Re: Jaki silnik do VW golfa V ...?

23 Kwi 2011, 09:55

Na co dzień poruszam się Golfem V z motorem 1,9 TDi, tym 105 konnym, i powiem tak - świetna jednostka. Przyspieszenie ma zupełnie wystarczające, a spalanie mnie bardzo cieszy. Bierz śmiało ten silnik.
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 08 Gru 2009, 20:26
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

Re: Jaki silnik do VW golfa V ...?

26 Kwi 2011, 00:13

Podpisuje się pod odpowiedziami kolegów i doradzam diesla 1.9 TDi. Po pierwsze silniki te są bardzo trwałe (spokojnie można przejechać ponad 300 tys km bez większych problemów z naprawami), a zwłaszcza w wersji 105 KM - silnik nie jest "wyżyłowany" na wysoką moc. Po drugie ceny paliw to jedno, chociaż nadal diesel jest tańszy, a inna rzecz to spalanie diesla, który pozwala na niższe spalanie, a przez co jeśli chodzi o koszty paliwa, będą one mniejsze niż w przypadku silniku benzynowego. Jak na ten samochód silnik ma wystarczającą moc, a jeśli to mało to może jakiś mały chip tuning by nie zaszkodził np do 120 KM.
polo94
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 28 Gru 2007, 11:29
Miejscowość: Wielkopolska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód