Jakie audio do Fiat Albea 2002.

Jakie audio do Fiat Albea 2002.

06 Lut 2016, 13:07

Witam, chciałbym się doradzić kogoś kto ogarnia w miarę temat. Mam świeżą Albeę z 2002 roku. Chciałbym dobrać do niego jakieś w miarę fajne audio.
Od razu powiem, że chcę się trzymać z dala od "zwykłego pukania" do jakiego jesteście przyzwyczajeni na Polskich osiedlach.
Moje główne wymagania to przyjemny i świeży dźwięk oraz fajny bassline.
Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o te sprawy (kumam w miarę tylko różnicę między tubami, głośnikami czy skrzynkami) ale jeśli chodzi o te wszystkie wymiary, watty i specyfikacje jestem zielony.
Obecnie w aucie są tylko jakieś dwa głośniki w przednich drzwiach (nie wiem jakie, ponieważ jest cała osłona na trzech śrubach) oraz radio Kenwood KDC-3024 4x50w Co polecacie dokupić? Nie chcę także wydać kroci na to, wiem że na początek przydałaby się wymiana tych dwóch przednich głośników, a po paru tygodniach dokupienie jakichś tańszych na tył (musiałbym robić dziury na tylnej klapie) albo po prostu skrzynię (?)
W ogóle, czy zestaw dwóch fajnych głosnikow na przodzie + skrzynia bassowa sprawowałyby się dobrze (wtedy nie musiałbym robić tych dziur). ?
No i czy byłaby opcja wybrać coś z tej strony? http://www.neo24.pl/car-audio/goniki-1.html max 250zl.
Mdozed
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 17 09 2015
Auto: Nie mam

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Zimowe porządki w samochodzie Zimowe porządki w samochodzie
    Pierwsze opady śniegu, oblodzone ulice i chodniki oraz mroźne temperatury powinny być wyraźnym sygnałem dla kierowców, żeby przygotować samochód do zimy. Wymiana opon, sprawdzenie układu hamulcowego czy zaopatrzenie ...
    Jak dobrze zaplanować podróż samochodem? Jak dobrze zaplanować podróż samochodem?
    Wybierając się w dłuższą podróż samochodem powinniśmy się do niej wcześniej przygotować aby uniknąć niespodzianek w trasie. O tym jak dobrze zaplanować podróż samochodem piszemy w kilku punktach które ...

•  
    • Warto przeczytać