Jakie V6 do 10 tyś?

25 Paź 2016, 17:57

Sławne 2.8 VR6. Mój gazownik nie widział takiego co by równo pracował, do tego ma kilka upierdliwych bolączek.
Juz bardziej się opyla 1.8T jak mowa o VAGu.
Widły zdecydowanie lepsze mają u konkurencji.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

25 Paź 2016, 18:21

noisy napisał(a):Sławne 2.8 VR6. Mój gazownik nie widział takiego co by równo pracował, do tego ma kilka upierdliwych bolączek.


To jest właśnie ślepa miłość do marki nie wiadomo co, nie wiadomo jak ale ale musi być vag... :D

Współczuje przyszłemu właścicielowi tego a4 V6 jak zobaczy zestawienie dobroci płynących z zawieszenia okraszonych super udaną V6ką i jej osiągami... :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10180
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Paź 2016, 19:35

subb0 napisał(a):jakieś sugestie? chętnie się dowiem
tak jak chłopaki napisali, do tego w tej cenie kupuje się 1.8-2.0, a nie v6
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14033
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

25 Paź 2016, 19:55

mike napisał(a):ak jak chłopaki napisali, do tego w tej cenie kupuje się 1.8-2.0, a nie v6


Jest kilka fajnych opcji ale przy tym budżecie wymagają ostrożności czyli...
kupujemy i wiemy że coś będzie do podrobienia ale z czasem i podczas użytkowania... no i trzeba trochę czasu na poszukiwania a do tego niestety ale geograficznie cała Polska.

Ogólnie mało kaski ale takie cuś:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Super motur V6 przy którym V6ka Vagova nie powinna nazywać się silnikiem :D
względnie małe zapotrzebowanie auta na rdze :wink: , oszczędny silnik, super trwała skrzynka a do tego można poszukać w manualu co już będzie odczuwalnym konkretem.

Ogólnie tak jak mike napisał budżet dosyć skromny ...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10180
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Paź 2016, 20:17

szybki napisał(a):est kilka fajnych opcji ale przy tym budżecie wymagają ostrożności czyli...
kupujemy i wiemy że coś będzie do podrobienia ale z czasem i podczas użytkowania... no i trzeba trochę czasu na poszukiwania a do tego niestety ale geograficznie cała Polska.
bardziej miałem na myśli wrzucone wcześniej Mondeo mk3 od Sprzedawcy Marzeń :)
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14033
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

25 Paź 2016, 22:14

noisy napisał(a):Sławne 2.8 VR6. Mój gazownik nie widział takiego co by równo pracował, do tego ma kilka upierdliwych bolączek.
Juz bardziej się opyla 1.8T jak mowa o VAGu.
Widły zdecydowanie lepsze mają u konkurencji.


Zgadza się ale temat dotyczy 6 cylindrów a nie 4 z turbo, poza tym 1,8T to przeważnie śmietnik turbo, nowy słupek, wycieki itd..Takze to kwestia egzemplarza a nie silnika.


szybki napisał(a):Ogólnie mało kaski ale takie cuś: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yBZ2w.html Super motur V6 przy którym V6ka Vagova nie powinna nazywać się silnikiem względnie małe zapotrzebowanie auta na rdze , oszczędny silnik, super trwała skrzynka a do tego można poszukać w manualu co już będzie odczuwalnym konkretem.
Mógłbyś napisać coś więcej? oszczędny silnik? no ok 17/100 w mieście i 9/100 może i być taka oszczędność czołgi palą więcej :D Pomijam już fakt dynamiki bo coś wcześniej pisałeś o Audi ale jak dla Ciebie ponad 8 sek w 200 konnym aucie to jest super dynamika to nie mam pytań :roll: + serwis tak drogi że ze 2-3 średnie krajowe się zostawi u mechaników... do tego z 200 tys skręcony przebieg i handlarzyna która musi coś do garnka włożyć kamieni raczej nie zje :D Miałbym wątpliwości czy Audi A4 2,4 nie jest tańszym i lepszym wyborem :ok:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ostatnio edytowany przez Łokoj 25 Paź 2016, 22:35, edytowano w sumie 3 razy
Łokoj
Początkujący
 
Posty: 124
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 27tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe systemy bezpieczeństwa od Volvo
    W pełni zautomatyzowana jazda w korku, ograniczenie kolizji na skrzyżowaniach oraz redukcja do zera kolizji z udziałem zwierząt – to najnowsze projekty w dziedzinie bezpieczeństwa, nad którymi pracuje Volvo. ...

25 Paź 2016, 22:18

Fajnie fajnie, ale w mk3 bym nie celował za 10k, raczej spore ryzyko, chyba że z początku produkcji w 1.8 benzyna. Ja pod uwagę brałem mk, np. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - jest gwarancja, ale nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie. Co do Galanta, kumpel ostatnio dorwał 2.5 V6 w kombi, fajne autko, zadbane, ale za 12 tyś. Co do vagów, mam złe wspomnienia, jedynie octavia 1.9 tdi spełniła oczekiwania.
Zontas
Początkujący
 
Posty: 152
Zdjęcia: 17
Miejscowość: Bielsko-Biała
Prawo jazdy: 25 01 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Alfa Romeo 156 Sportwagon
Silnik: 1.9 jTD 115KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

25 Paź 2016, 22:33

Maxima miała na przeglądzie w 2k14 większy przebieg niż w 2k15 ;P
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

25 Paź 2016, 22:55

Łokoj napisał(a):Mógłbyś napisać coś więcej? oszczędny silnik?

Hmmm więcej... w jednej z firm telekomunikacyjnych były maximy dla wyższych rangą pracowników i... teraz jechałem jedną z nich przebieg 240tyś.km. od praktycznie nowości jedna osoba za kierą (kolega którego namówiłem na zakup tego auta) i na zwieszenie wydane 500zł. liczone z górką czyli łącznikami stab, silnik ani razu nie uszczelniany, olej 5w30 a nie deka poboru, 0 wycieków i nigdy ich nie było, skrzynia w perfekcyjnym stanie, ori amory od nowości !!!!, nigdy nie poleciała nagrzewnica ani centralny zamek ju noł :D
W drugiej sztuce posypała się cewka i mechanicznemu uszkodzeniu uległo koło klimy reszta awari jak wyżej czyli bez zmian przebieg około 260tyś.km.

Oba auta są po 200tyś.km. na lpg...

Do tego jak chcesz to zadzwoń np: do Panów z SAMCO i zapytaj o skrzynki z maximy a33 niech Ci porównają do ałdiowych wynalazków...

Co do spalania zawsze tak samo czyli od 9l lpg trasa spokojnie 90-100km/h do 15l lpg miasto (Warszawa TYLKO!) Jest to najoszczędniejsza 3,0 V6 z jakim miałem do czynienia.

Osiągi wersja z automatem (4biegowy) do 150km/h jedzie tak samo jak leon 1,8t po drobnym sofcie więc bidy nie ma.

Ja naszczęście miałem przyjemność podróżowania a4 b5 2,4 V6 i to takim kupionym w pl w ASO oraz dalej kolega ma a4b5 2,8 no to powiem Ci dramat... pewnie powiesz że jest inaczej ale zanim to stwierdzisz przejedź się JDMową V6ką i zobaczysz co w trawie piszczy. Polecam zacząć od V6ki z galego :D

Podejrzewam że na uszczelnienia głowic w obu tych audiolach po 10latach jazdy zostało wydane więcej niż na połowę aktualnej wartości maximy a33.

Zontas napisał(a):Co do Galanta, kumpel ostatnio dorwał 2.5 V6 w kombi, fajne autko, zadbane, ale za 12 tyś.

Jeżeli 2k robi dla Ciebie różnice to jednak dałbym spokój z V6 :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10180
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Paź 2016, 07:26

Porównajcie osiągami i spalaniem Maximę do Audi A6, a nie o klasę lżejszego A4. Wtedy osiągi zdziwią co niektórych z Łokoj-em na czele szczególnie, że serwisowo nie jest taniej...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Paź 2016, 07:48

szybki napisał(a):Jeżeli 2k robi dla Ciebie różnice to jednak dałbym spokój z V6

Dobry tekst :)

Galanta też bym polecał. Generalnie wersja czy 2.0 czy 2.5 to na początek nie zrobi takiej różnicy o ile kierowca będzie jeździł z głową 8)

Mondea mają 2 znajomych: jeden v6, drugi 1.8.
Znaczącą różnicą (oczywiście poza dźwiękiem i "frajdą" - o ile taka da się osiągnąć o 16 w Wwa) był koszt samej jazdy (nie wspominam o ubezpieczeniu, naprawach itp)
.
V6 szczególnie w korkach dużo paliła, bodajże 15-17l Pb95.
No ale sam musisz oszacować co jest priorytetem i czy stać Ciebie na droższe w utrzymaniu auto czy nie?
subb0
Aktywny
 
Posty: 319
Miejscowość: GDAŃSK / WARSZAWA
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Corolla E12
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Paź 2016, 08:42

U mnie w mieście jest do wzięcia dość ciekawa perełka.
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Paź 2016, 12:55

dzida napisał(a):Porównajcie osiągami i spalaniem Maximę do Audi A6, a nie o klasę lżejszego A4. Wtedy osiągi zdziwią co niektórych z Łokoj-em na czele szczególnie, że serwisowo nie jest taniej...

Ale tu nie ma co porównywać... a żeby porównywać to trzeba spojrzeć prawdzie w oczy czyli jak odrzucamy stare tdi, knoty benzynowe 1,6/1,8/2,0 mpi oraz 1,8t to co zostaje godnego do polecenia dla Kowalskiego... tak właściwie nic.

I pewnie bym olał temat i nic nie pisał tylko jest śmieszna ściema i udawanie miłośników wieśvagena że tego nie widzą. Gdzie wystarczy pójść do pierwszego lepszego mechanika nawet we Wrocławiu :naughty: i zapytać o cieknące głowice w tych silnikach, o procedury naprawcze wynalazków z nimi związanych, o rozrządy, o cewki, o elektromechanikę, o zawieszenia itd...

A potem pytanie w czym jest lepszy V6 VQ30 z nysy od V6 z a4b5 ... :cry:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10180
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Paź 2016, 13:47

dzida napisał(a):Porównajcie osiągami i spalaniem Maximę do Audi A6, a nie o klasę lżejszego A4. Wtedy osiągi zdziwią co niektórych z Łokoj-em na czele szczególnie, że serwisowo nie jest taniej...


Ale po co porównywać cokolwiek, może najlepiej porównać Audi A8 żeby udowodnić że po 16 latach tylko VW i Audi się psuje :D
Mając 10 tys szuka się dobrego stanu V6 a nie tego co panowie hejtujący VW/Audi uznają za stosowne.
Opowieści że coś gdzieś przecieka w 16 letnim aucie ale tylko spod znaku VW/Audi jest śmieszne, 16 letnia Maxima i tam wszystko jest jak w salonowym aucie przy przebiegu 500 tys :lol:
Już nie skomentuje porównanie krowiastej Maximy zamulonej automatem do Leona 1,8T 180 po sofcie który będzie mieć..ja wiem? z 205 KM i 300 niutonów i z 1,2 bara doładowania na K03s i 6.7 do setki na luzie.
Maxima 100+ km/h przestaje jechać a Leon ciągnie do 200 cały czas.

No ale zapomniałem że ten teren tego forum jest skażony i broń Boże żadne Vw/Audi aż dziwne że Barol 80tkę wstawił bo dostanie od "ulubieńców" tej marki że przecież to się sypie, nie trzyma mocy i w ogóle.

P.S. ja wstawiłem Audi A4 V6 jako odpowiednik do Mondeo i tylko tyle albo aż tyle.
Łokoj
Początkujący
 
Posty: 124
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 27tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

26 Paź 2016, 14:07

A tego Leona co ma 6 sekund do setki kupisz zdrowego za 10 tyś? Bo o to tu chodzi.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007