Jakiej firmy głośniki???

jakiej firmy głośniki???

29 Sie 2008, 08:14

Właśnie zamówiłem radioodtwarzacz PIONEER DEH-3000MP teraz mam problem z głośnikami moglibyście mi coś doradzić jakiej firmy są najlepsze? na głośniki mam przeznaczone ok 150zł
poziom88
Nowicjusz

Re: jakiej firmy głośniki???

29 Sie 2008, 09:41

Podaj jaki ma być rozmiar tych głośników (16cm czy 13 cm?) i czy chcesz je mieć z przody auta czy z tyłu?
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący

29 Sie 2008, 10:11

Nie wiem jakie to chyba bez różnicy i tak muszę w półce wyciąć otwory.Nie znam się na tym a ty jakie byś proponował 16 czy 13???
poziom88
Nowicjusz

29 Sie 2008, 10:14

Aha zapomniałem te głośniki maja być z tyłu auta
poziom88
Nowicjusz

29 Sie 2008, 10:21

Ja proponuję nie wycinać otworów w półce, tylko zrobić otwory w tylnich drzwiach, wygłuszyć je matami i wstawić 16cm (dlatego 16 a nie 13cm, ponieważ przy większej membranie uzyskujemy lepszy bas).
Do 150 zł, proponuje te:

[link wygasł]
Bryza
Początkujący

29 Sie 2008, 10:38

Yhym dzięki z poradę pozdrawiam:)
poziom88
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo! Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo!
    Kierowcy próbują wszystkich sposobów, aby oszczędzić na paliwie. Okazuje się, że stanie na lewym pasie w oczekiwaniu na skręt w lewo z wrzuconym jałowym biegiem jest nie tylko marnowaniem czasu, ale i pieniędzy. Unikając ...
    Dowożenie dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół - autobus szkolny Dowożenie dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół - autobus szkolny
    Za odpowiednie, zgodne z przepisami działania transportowe odpowiadają gminy. To właśnie na nie spada obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa podróżującym do szkół i przedszkoli dzieciom. Według raportu NIK, w ...

• Re: jakiej firmy głośniki???

29 Sie 2008, 10:52

Kolego bryza no z tym się nie zgodzę