KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

01 Lut 2011, 23:51

Witam... mam pytanie dotyczące radia (obecnie na kasety, oryginalne od nowości) które chciał bym w najblizszym czasie wymienić na jakieś odtwarzające CD...
Dokładniej chodzi o to że nie wiem jakie mają być końcówki aby wymiana przeszła prościej bez 'przejściówek".... a z tego co czytałem to w róznych radiach sa różne końcówki (kable) i przez to nie wiem na co dokładnie w sklepie mam patrzeć i o co pytać przed kupnem... zapewne nazywają się jakoś konkretnie te końcóweczki ale ja jestem kompletnie zielony w tym temacie więc jeśli ktoś byłby w stanie mi pomóc to będę wdzięczny. samochód to
KIA CARNIVAL 1999

mam nadzieję że w miare przejzyscie opisałem o co mi chodzi...
pozdrawiam!
Doggy
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa

Re: KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

02 Lut 2011, 12:01

Najlepiej wyjąc radio i dopasować te przejściówki nazywają się "kostki ISO" tak to wygląda - [link wygasł]
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

02 Lut 2011, 23:50

ooo dziękuję bardzo dokładnie o to mi chodziło o te kostki ISO
jestem wdzięczny za pomoc...
pozdrawiam!
Doggy
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Obserwacja drogi - wzrok, koncentracja, analiza Obserwacja drogi - wzrok, koncentracja, analiza
    Ile by się nie mówiło o bezpieczeństwie, zawsze w rozmowach pojawia się temat obserwacji drogi. W całym procesie obserwacji kluczowe są trzy elementy. Pierwszym jest obszar, który skanujemy wzrokiem. Powinien ...
    Nissan X-Trail - segment crossoverów Nissan X-Trail - segment crossoverów