KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

01 Lut 2011, 23:51

Witam... mam pytanie dotyczące radia (obecnie na kasety, oryginalne od nowości) które chciał bym w najblizszym czasie wymienić na jakieś odtwarzające CD...
Dokładniej chodzi o to że nie wiem jakie mają być końcówki aby wymiana przeszła prościej bez 'przejściówek".... a z tego co czytałem to w róznych radiach sa różne końcówki (kable) i przez to nie wiem na co dokładnie w sklepie mam patrzeć i o co pytać przed kupnem... zapewne nazywają się jakoś konkretnie te końcóweczki ale ja jestem kompletnie zielony w tym temacie więc jeśli ktoś byłby w stanie mi pomóc to będę wdzięczny. samochód to
KIA CARNIVAL 1999

mam nadzieję że w miare przejzyscie opisałem o co mi chodzi...
pozdrawiam!
Doggy
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa

Re: KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

02 Lut 2011, 12:01

Najlepiej wyjąc radio i dopasować te przejściówki nazywają się "kostki ISO" tak to wygląda - [link wygasł]
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: KIA CARNIVAL 1999 wymiana radia

02 Lut 2011, 23:50

ooo dziękuję bardzo dokładnie o to mi chodziło o te kostki ISO
jestem wdzięczny za pomoc...
pozdrawiam!
Doggy
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików
    Pyłki są zmorą nie tylko alergików, ale także kierowców bez względu na to, czy są na nie uczuleni czy nie. Dlaczego? Pyłki osadzające się na szybach samochodu potrafią ograniczać pole widzenia, a jazda w takich ...
    Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi