Kontrolka check Opel Astra I

kontrolka check Opel Astra I

15 Kwi 2012, 15:55

Witam, od jakiegoś czasu po "przekręceniu stacyjką" kontrolka check odrazu mi gaśnie - bez próby zaplania samochodu, gdy próbuję go odpalić - kręci ale nie odpala. Czym może to być spowodowane ? Błędów z komputera nie da się odczytać, przez to, że odrazu gasnie chcek.

Opel Astra I, 95 r.
torres1992
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 25 Sie 2011, 14:38
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9 JTD 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: kontrolka check Opel Astra I

16 Kwi 2012, 16:30

Ona powinna zgasnąć po przekręceniu zapłonu - gorzej by było jak by się cały czas świeciła. Odłącz akumulator na parę minut - nieraz to pomaga.
Jak dalej nie będzie chciał zapalić sprawdź na początek podstawowe rzeczy ( czy dostaje paliwo i czy jest iskra).
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1425
Rejestracja: 10 Lut 2009, 21:07
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: kontrolka check Opel Astra I

17 Kwi 2012, 14:56

Gaśnie ale jeszcze przed "zakręceniem" - po włączeniu zapłonu czekam na zgaśniecie kontrolki od poduszek i rezerwy paliwa , a w tym samym czasie gaśnie też check. Iskra jest, komputer udało się sprawdzić, bo nie raz chwilę check się świeci - błąd 22. Akumulator już odłączałem
torres1992
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 25 Sie 2011, 14:38
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9 JTD 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat
    Debiut Volkswagena Golfa pierwszej generacji w 1974 roku okazał się początkiem imponujących historii pełnej sukcesów. Od tego czasu wyprodukowano ponad 33 miliony egzemplarzy tego modelu. Na szczególne podkreślenie ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Golf II, tuning
      Cyfrowe lusterko wsteczne
      Czarny mat - Fiat Panda
      Volvo S60 R-Design, kombi